viernes, 20 de agosto de 2010

Toro salta al tendido en Tafalla



Medicii, vecinii mei sunt foarte ocupati vara. Asista la tot felul de spectacole taurine. La noi nu au fost interzise. În Cataluña da. MariCarmen, aflata în concendiu, câstiga un ban extra la aceste sarbatori. Cum rezista? Nu stiu. Vine de multe ori si la 4 noaptea si sta acolo foarte multe ore. Alearga amândoi dintr-un satuc în altul. Eu nu am fost niciodata, desi sunt amatoare de adrenalina. Nu pot sa vad animalul maltratat. La joaca de la început as putea asista... dar nu as putea sa vad cum îl împung si-l chinuie pâna moare.

Aceasta stire a fost cea care a captat atentia tuturor canalelor de televiziune ieri... si cum l-am vazut de atâtea ori...am zis ca poate vreti sa vedeti si voi ce foarta poate avea un taur si cât de periculos este. Valiente toro... n`est pas?

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario