sábado, 7 de agosto de 2010

Dolce far niente



Dolce far niente...în aleasa companie ...stiti cum este? Ca si cum as fi cu voi... fetelor. De fapt sunteti de fiecare data cu noi, pentru ca toti va cunosc. Adierea vântului pe terasa lui metge, noi fetele (cinci cu cele mici) înca în pijama cu canile de cafea în mâna, el dându-ne lectii de catalana... melmelada casolana, platja del cossis... care se spune altfel în catalana locala, fata de cea de Barcelona. Comparatiile cu cuvintele din italiana...Irina suparata:

- Cariño, acum nu vrei sa-mi spui tu cum se spune si în chineza, niente di piu? Cum vrei sa stim atâtea limbi?

Mahmureala îsi spunea cuvântul. Cuatro brindisi ...al treilea cica siempre por el AMOR...que no nos falta.

M-am scuturat de aceasta dulce stare de bine...pentru ca sa vin sa o iau pe Marta acasa la sefi. Pe ea am sa o depozitez în piscina iar eu am sa-mi misc oscioarele pe muzica...frecànd casa. Metge care m-a condus pâna în curtea mea... avem noi secretele noastre... o perdea rustica din saci de cartofi, pentru care deja si-a primit portia de bataie de la nevasta, dar el oricum face ce vrea. Poate pentru ca este scorpion si el. Asta e...sacii sunt deja la spalat, desi cred ca erau curati, dar am zis sa le dau o împrospatare.

Dolce far niente... suna bine.

UPDATE 13:41... frecat deja parte din casa Enmei. Venit la o cafea, întins rufele din masina mea, un audio...Quiero vivir la vida amandote... si un pahar de sidra la señor. La munca Giulia, nu uita sa-ti pui costumul de baie... si da drumul iar la Bicho Raro. Pe muzica stiti ca se freaca mai bine. La pisi i-am lasat un firicel de apa cu care sa se joace si sa-si spele fetisoara, pe Drac l-am eliberat de pe lant, dar cum nu vreau sa-mi umple casa de par, l-am obligat sa stea pe afara. Mai am doua bai, geamul de la camera Cristinei, de spalat pe jos toata casa ...si CURTEA de frecat cu matura si cu furtunul. S-a terminat pe astazi...dolce far niente.

UPDATE 15:43.. terminat în parte curatenia...facut aici în 10 minute cartofi pai si merlucius pane. Señor care deja da din mâini a : nu am chef. Si mie nici ca-mi pasa. Asta pentru ca am o stare de bine, în continuare, chiar dupa orele de curatenie. O stare de bine... asa de frumos descrisa de Mari Carmen azi de dimineata:

- Stii Giulia, când am ajuns ieri seara si am vazut aceea stare de relaxare si de bunadispozitie ce se degaja de la masa voastra... am fost fericita si am uitat imediat de oboseala unei saptamâni de munca.
- Stii draga mea, ca de vina este frate-tu...

De fapt aseara vorbeam unul peste celalalt... sarind de la o idee la alta. Noi... astia cu studii neomologate..., cu munci de dos duros...Serioja... automatizari si calculatoare...87-93, Mira...profesoara de engleza (bineînteles ca si ìn engleza am vorbit)... Irina.. nu stiu ce a urmat, sa ma informez...si umila mea persoana...care stie din multe...càte ceva. Deci, noi....OUTSIDERII societatii...iar ei...LA CREME de la CREME...

- Doctorilor... paracetamol si mucha aqua... asa spunea Ulise în seria de succes. Asta ne recomandati si voi de fiecare data. Între paranteze spus... chiar mi-a trecut amigdalita fara antibiotice...paracetamol, ibuprofen si mucha aqua...

Am sa va detailez într-o zi si povestea lui Ulise, fiul unui bogat medic de chirurgie plastica, care a fost nevoit sa lase terenurile de golf si cluburile de hipism...pentru ca sa-si întretina mama si sora pija... ajunse la ruina când taticul a fost acuzat de frauda si si-a luat talpasita câtre o tara exotica cu mândruta reparata si înfrumusetata ici pe colo, prin partile esentiale, unde ce-i drept as avea si eu nevoie. Unde esti tata lui Ulise.. sa pui bisturiul pe mine?
Deci Ulise... ajuns medic de familie într-un cartier marginas al Madridului...cred... a avut parte de o schimbare... radicala în viata. Mizeria, foamea, mafia si... aceiasi reteta la fiecare pacient care intra la consultatie... PARACETAMOL y mucha aqua... Dar sa lasam pe altadata istorisirea... ma asteapta probabil al doilea refuz al lui señor. Dar mie.... nici ca-mi pasa!!!

UPDATE: 18:53... am terminat curatenia, ÎN SFÂRSIT... S-ar putea si mai mult...dar ... pentru saptamâna aceasta mi-a fost de ajuns. Parul mi-e maciuca...si am sa merg sa ma arunc în piscina. Haideti cu mine... fetelor...la o sueta. Señor astazi si-a manifestat cu un zâmbet strâmb nemultumirea...dar asta e... Curatenia este pentru querida Enma... care va fi multumita sa intre în casa proaspat curatata. Bye bye... Life is beautiful that way!!!

Ca sa va pun imaginatia la contributie: matura sau mopul în mâna... muzica data la maximum...de la Imagine, Yesterday...la rap, salsa, Avril Lavigne, Laura Pausini, Tizziano Ferro... muzica lui Carlos, Bicho Raro,... un cocteil exploziv.... GIULIA... nebuna, dansând în tanga... calarind pervazul geamului îngust sau frecând excrementele lui Drac...

Voglio dire...oggi no mi importa de niente, perche sono mata... Accidentiiiiiiii .... ed Io c`e aveva voglia di uscire con ti... fraza care m-a facut sa râd saptamâna aceasta... în vizita mea imaginara în Italia!!!

Da... am exersat doua zile italiana... jejeje!!!

2 comentarios:

  1. Cred ca buna dispozitie pe care ti-o impui te ajuta sa treci mai usor peste toate.
    Sa te ajute Domnul!

    ResponderEliminar
  2. @ Dulce Marada- ce pot sa-ti spun. Sunt orele 15:00... duminica... Eu parca mai multe obligatii astazi. O fusta de scurtat...ptr. ca pleaca astazi la Barcelona, 3 iepuri de càmp de curatat, o prajitura ptr vecini, señor de barbierit, baia de frecat si ziua mai are ore. Înca nu s-a prânzit la noi. Dar... le fac...ptr, ca-mi impun ca trebuie...desi îmi facusem eu planul sa fac iar 8 km pe jos. Crezi ca am când? Te pup...si am sa ajung si la tine.si la celelalte dragi prietene sa va citesc...promit.

    ResponderEliminar