martes, 17 de agosto de 2010

EDERA (Ricordi del cuore) - Amedeo Minghi



Tot de la tine l-am furat draga mea GreenEyes... Ieri, pe terasa, în timp ce jucam sau ma prefaceam ca joc domino...când defapt gândurile mele zburau departe de curtea mea... ascultam Garou... muzica franceza... Enma facea alergie... Nu-i place... ce nu întelege.

Eu sunt o norocoasa. Nu pentru ca înteleg subtilitatile din mai multe limbi...ci pentru ca iubesc muzica... chiar daca este în araba, portugheza... germana... slava...
Cred ca e ceva din interior.

La cealalta melodie a lui Amedio Minghi... textul este în dialect. Nu sunt eu o cunoscatoare în profunzime... dar înteleg. Culmea... m-am trezit astazi dimineata cu un vis... Lina, patroana mea din Italia...care-mi vorbea, sezuta într-o bucatarie oarecare, la masa era si Irina, vecina mea, ucraineanca, care niciodata nu a fost în Italia...si Lina îmi spunea ca niciodata nu a mai avut una ca mine... dupa ce am plecat de la ea. Stiu ca a fost foarte suparata când i-am parasit pentru Spania, desi stia ca vin aici pentru fiul meu. Settima mai traieste si astazi... are 95 de ani împliniti...si chiar îi spuneam la Enma, sefa mea de aici... ca eu sper sa ajunga si señor Tomas la aceasta venerabila vârsta. Ce ti-e si cu visele astea. Le uit pe când ma trezesc... dar astazi... se pare ca am dormit ... treaza spre dimineata. Trebuiau sa-i repete analiza de sânge lui señor. Si am dormit o noapte întreaga... fara sa ma trezesc pâna la 6... Nevoia de dulce m-a dus teleghidata la congelator si am mâncat o jumatate de cutie de înghetata de ciocolata... Mi-a spus seful ca am sa îngras la loc. Poate...cine stie... deocamdata... nu ma pot abtine de la dulce... Nu m-am atins de borcanul de ciocolata. Sper sa nu-i vina rândul. Cum sa reusesc sa ma controlez?

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario