viernes, 30 de abril de 2010

Uite sefa,... asa se danseaza !!!

O zi în care am muncit mult... dansând. Un frigider, mobile, tavi de cuptor, frecat pe jos ... se pot face pe muzica ritmata... Îi povesteam lui Enma ca mi-am petrecut orele în casa ei... facând contractii abdominale, aplecari, întinderi musculare... în timp ce frecam de zor. Si DANSAM!!!

- Eu nu stiu sa dansez! Nu m-a tentat niciodata!
- Uita sefa... asa se danseaza!!! ... Poate am sa merg la discoteca sàptamâna asta, cu Lizzie si cu Andrei!
....
Deci... multa curatenie... Asta dupa ce m-am ¨mentalizat¨dimineata cu I Love Rock´n Roll. M-as fi dus eu si fara ajutor psihologic... ca prea e doamna Enma, dar señor Tomas avea urgente fiziologice... de care nici acum dupa 12 ore nu s-a debarasat. Cert este ca între timp m-am înarmat cu rabdare si vorbe bune din partea prietenelor. Apoi... am muncit ca o apucata. Cu muzica data la maxim... pentru ca eram singura în casa. Mai apoi... la venirea lui sefu , am mai coborât volumul. Daca m-a vazut dansând... si-a facut cruce si s-a dus, afara în treaba lui. Nu ne deranjam niciodata.

Nu am fost harnica. Ma refer la muncile domestice. M-am mai ¨specializat¨de când sunt deplasata în Occident... de voie, de nevoie. Acum... am viteza, ritm... vad ceea ce altadata...nici nu as fi observat. Asa ca... astazi am dat buzna în bucataria Enmei si nu am mai iesit timp de 3 ore, decât la o tigara în compania lui Drac... nemultumit ca azi nu am timp de guduratul lui...

Apoi... ocupáte de señor... care rabdator, ma lasa în plata mea sa-mi beau cafelele si sa-mi fumez tigarile care sa ma ajute sa-mi revin. Crema, pe mâinile încretite si arse de solutiile prea puternice. Nu-mi plac manusile... Enma ma cearta de fiecare data... degeaba. Îi spun ca parintii mei au venit de la tara!!! Si apoi nu mi le vede NIMENI!
- Ti le vad EU!!!


Soarele s-a lasat asteptat astazi, desi eu deja sunt BRONZATA!!! Nu ca în alti ani. Ma ¨iubeste¨soarele. Bine spunea señora Sofia, pe vreme fara soare... te înegresti mai bine! Am facut abdominale ... pe apucate. Am terminat de strâmtat, scurtat pantaloni pentru sefi... Mai am o pereche Adolfo Dominguez de strâmtat pentru sefu.. O fuga la magazine... aprovizionare... Uimirea lui E... care nu-si credea ochilor( obisnuit sa-mi faca confidente despre noile ...cuceriri)!
- Cum ai reusit sa dai jos atâta?
- Azi - 3 rosioare!

Senzatia aceea de bine... în jeansi strâmti, bratara de perle, curea la vedere, bluza roz-mov, scurta, primita de la Enma... (asta pentru ca vizita la Barcelona a adus noi haine în dulapuri si eu ma aleg de fiecare data cu plase de pulovere si alte cele... Ce NOROC am ca Enma are niste gusturi desavârsite!!... Valizele de haine si pantofi pe care mi-a adus în anii astia... Si eu le-am tot dat... ca-mi erau mici... Acum... îmi vin si tricourile lui Cristina! ) ... Nu am putut face gimnastica în compania lui Enma, pentru ca am stat cu señor care a dorit sa cineze ceva mai consistent. Apoi ... copilul , care mâine ¨zboara¨ pâna acasa... ca sa-si aduca masina.

O repriza buna de dans... în living... eu si Marta. Gimnasticá buna, pentru talie, picioare, inima, picioare. Am ¨rupt-o¨ pe biata Marta...
- Tengo sueño!
- Bien cariño!

Asa ca acum, am ramas, singura cu muzica si cu gândurile mele. Si culmea e ca nu sunt obosita... Mâine gradinarit... asta daca nu ploua.

Felicitari... Dina!!!! Si eu ma simt bine pe tocuri. Bine ca noi, FETELE ne laudam... si ne bucuram una pentru alta! De aceea si pun fotografiile... Am sa-mi fac poze si cu noile costumuri de baie!!! Si ai sa vezi Ema... ca sunt smechere!

Ar trebui sa-mi fac ORDINE în dulapuri. Sa mai selectez si eu... ca nu mai am loc! Si sa încerc rochii si fuste... Sefa... mi-a facut cadou saptamâna asta un tricou cu spatele în X.... ROOOZ.... foarte decoltat.

- Tie îti plac astea... cu bretelele sutienului la vedere!

S-a dus special la Stradivarius, magazin de fetite, ca sa mi-l cumpere, pentru ca-i spusese o colega de tricourile astea. Toate colegele ei stiu de ¨Giulia¨. De câte ori ne întâlnim cu vreuna,...respectiva... îmi spune ca a auzit atâtea despre mine!!! Tine la mine sefa... dar si eu la EA ! Desi eu o numesc mai nou... MONJA ENMA- adica calugarita Enma... iar pe sefu... îl anuntam ca au venit bunicile, bábátâile.... ca doar noi avem 25 ... dar numai pe o parte. RÂDE de noi...

- BABELOR!!! Am un succes la cele tinere, de 25... !!!

4 comentarios:

  1. Astept poze!Bucurate de aceste momente.E lucru mare cand cei pentru care lucrezi te apreciaza.
    Imi este un dor nebun de umblat pe tocuri.Toata viata am umblat .De cand sunt aici...doar slapi.La plecare am sa pozez papucii cu care lucrez de peste 3 ani si jumatate.Sefa mea i-a aruncat la gunoi si eu i-am"recuperat".

    ResponderEliminar
  2. @ Ema - AM SA-MI FAC POZE!!! Mi-am luat unul pe fond alb cu modele geometrice negre si unul ciclam,verde,negru... cu croi fara bretele.
    Anul trecut mi-am aruncat slapii mei de toate zilele, cu o talpa asa de comoda... s-au rupt. Trebuie sa-mi iau unii la fel...
    Adormisem ... dupa baie. M-am gândit ca numai tu poti fi la ora asta cu mesaje.
    Peste tot unde am lucrat am avut parte de cadouri! Din prima zi... Si apoi ai uitat de familiile rezidentilor tai?
    Sefii tai... sunt altceva.

    ResponderEliminar
  3. Giulia.Eu nu ma plang.Am avut noroc de sefa buna.Altfel nu am fi rezistat.Dar cunosc multe,foarte multe cazuri de femei batjocorite pur si simplu de patroana cu 4 clase.
    Apropo de atentii si cadouri.Copiii mei s-au distrat ca am trimis acasa tot ce am primit in anii acestia,Inclusiv felicitarile.
    Poate pun de-o expo'!

    ResponderEliminar
  4. @ Ema - sunt blegita la ora asta. Am dormit putin si prost. Si m-am enervat de la prima ora. Si apoi acum sta sa ploaie. Poate daca ma scutur un pic... îmi revin.
    Bodoganesc... ca n-am în veci o ZI a mea... fara sa ma f... la creier NIMENI! Nici macar de 1 mai!

    ResponderEliminar