domingo, 25 de abril de 2010

M-a obosit maratonul ( mini)

Ar trebui sa ma odihnesc. Ce-i drept stau ca de obicei , cu picioarele catarate pe marginile fotoliului larg. Eram aproape adormita... Nici parul nu mi l-am uscat la iesirea din vana de apa fierbinte. M-a obosit maratonul... dar si cele doua ore si jumatate de dupa, cu preparatul prânzului, hranit señor, ridicat si apoi culcat la loc, schimbat scutece... Si apoi... tras în sus , spre capatul patului... efort, uneori peste puterile mele. Asta pentru cine a încercat vreodata sa traga pe orizontala, prinzând de subsori un corp inert si împingând în sus... pentru ca nu am cum sa-l trag, e mobila la capul lui... Sau pe zi ce trece mi se pare mie mai greu... señor ( doar nu s-o fi îngrasat?)

Daca nu dorm... de vina este Paul... Îi citisem postarea de astazi... si am dat de Henry Mancini... si am început sa descarc teme dupa teme. Si mi-a zburat somnul. Las ca am sa recuperez la noapte! Prea e frumoasa muzica asta...

Señor în loc sa-si faca siesta, stá cu ochii lipiti de ceas... ca si când ar astepta sa treaca minutele, sa ceara sa fie dus în patul lui. Ce-i drept astazi l-am scos pe la 8 din pat, pentru ca sa ma pot duce eu linistita.

UPDATE: ora 21:00... daca nu mi-am facut întindere la muschi alergând... mi-am facut pe terasa de sus, facând flexiuni cu piciorul pus pe balustrada. Acum suntem doi... Sefu si eu! Dar mi-a trece, pâna mâine!

6 comentarios:

  1. Tot eu sunt de vina pentru dezastrul maratonului? :))

    ResponderEliminar
  2. Uite ca-ti vand un pont.Aici folosim pled de protectie sub babe.Are cauciuc dedesupt ca sa nu se ude patul.Chiar daca nu ai acces la capatul patului,prinzi cu o mainile de o parte si de alta si tragi in sus.aici e interzis a prinde de maini.Sunt sensibili la piele si putem lasa urme.Doctorul cand vine,este primul loc unde se uita!!!
    Cu atata experienta,poate vin la vara sa te instruiesc.ha ha ha

    ResponderEliminar
  3. @ Paul - ai postat Mancini... si de pe videoclipul postat de tine... am mers cam pe toate...
    Aveam si eu coborâte parte din ele... dar nu m-am putut înfrâna sa nu le ascult pe toate!
    Si apoi... TU ESTI DI VINA!!! Aseara am citit multe articole... de pe blogul tau... Asta ca sa ma destept si eu!

    ResponderEliminar
  4. @ Ema - comoda lui señor este de doua persoane si este incomod pentru mine sa-l prind de subsuori. E GREU! Are oase grele, de barbat... ce mai. Si eu sunt singura! Dar fac cum pot. Merçí de pont! Nu are señor vânatai, deci nu îi fac rau...

    ResponderEliminar
  5. După maraton nu este bine să ne relaxăm cu picioarele rezemate de ceva. Este mai bine să ne relaxăm cu o plimbare.
    De o zi bună să ai parte şi puteri sporite pentru a face faţă treburilor cotidiene.

    ResponderEliminar
  6. @ Abbilbal - nu am avut nimic dupa maraton... însa am facut gimnastica cu sefii aseara. Si fiind si Marta la mansarda... nu încapeam!!1 Am iesit pe terasa si am început sa fac întinderi de muschi si apoi ...am facut o aplecare rapida la glezna. Atâta mi-a fost... cred ca mi-am întins o fibra musculara... si acum MA DOARE!!!
    Sunt o baba... ar trebui sa înteleg asta!

    ResponderEliminar