domingo, 18 de abril de 2010

Casa ... noastra, din Baia Mare

Nu se vede... partea de semi subsol a casei... unde am bucataria, si terasa de vara si... încaperea ... de de toate unde este instalata centrala pe lemne... si care are exact dimensiunile livingului...aproape 50 mp.... SUS , la mansarda... se mai poate face un apartament ... lejer de 100 mp. Nu ma întrebati de ce a iesit asa de MARE... E USOR sa desenezi... camere mari, bai de 16 mp, hol de 2,70 pe ... vreo 8-9 m. Greu e sa termini o casa asa de mare. Si apoi... vor veni anii în care din pensii mici va greu sa o întretii. Dar am facut-o pentru ADRIAN si copii care vor veni.


Si da... pentru dealul din spate am cumparat terenul. Mult Verde... si dupa cum vedeti si acoperisul este ... solzisori verzi...(de asta am ajuns eu pe malul mediteranei... vedeam numai solzisori si la magazin... si acasa)
Casa noastra... cea neterminata... în dreapta... cea cu poarta... a lui Bogdan

Casa noastra este cea alba... nu avea pe vremea aceea acoperisul pus. Întretimp s-au mai construit si multe alte case în jur. A lui Bogdan vecinul, care are casa terminata si plus vreo alte 20 cel putin.

În fata casei ... înca mai era Mercedesul Vito... a lui Eva si Adrian... dupa accident. Ieseam zilnic sa arunc o privire masinii... poate asa voi simti ceva din prezenta lui Eva... sângele ei uscat înca mai era pe scaunul din dreapta... Dar nu puteam sa plâng. Apoi, dupa vreun an ... într-o duminica... eram în bucatarie si am auzit Proconsul- Cerul... si am izbucnit într-un hohot de plâns... asa cum fac si astazi... de câte ori ascult aceasta piesa. Invariabil...ziua mea începe si se termina cu tine... EVA...

12 comentarios:

  1. aproape ca imi vine sa iti reprosez tristetea din aceasta postare, insa, recunosc, este indreptatita!
    gand bun!

    ResponderEliminar
  2. @ Vitualkid - tot ce am am realizat în ultimii 20 de ani... datorez lui Eva... verisoara mea... care m-a tras dupa EA si m-a obligat sa muncesc mai mult... pentru FIUL MEU. EA a muncit prea mult. A lasat în urma ei o casa de 8oo mp... neterminata si o afacere care s-a dus pe râpa.

    Dar a lasat si o fetita... orfana de ambii parinti. Nu pot sa privesc marea... fara sa nu-mi doresc sa o vad pe ea... pe Eva în viata.

    ResponderEliminar
  3. suferinta este suficient de mare ca sa o mai si amplifici.
    mai devreme sau mai tarziu, se va intoarce impotriva ta!

    ResponderEliminar
  4. @ Virtualkid-- Au murit acum 7 ani. Nu cred ca am sa pot sa-i uit vreodata. Si apoi... locuieste aici în cartier o femeie... cam de vârsta ei... si ramân cu ochii la ea ... de câte ori o vad.

    Mi-a fost o SORA si o PRIETENA. Am crescut împreuna. Eu sunt nasa lui IRIS... fiica lor si ei erau nasii neoficiali ai fiului meu. Era cea care ma întreba cu ce te pot AJUTA!

    ResponderEliminar
  5. O sa ai o casa frumoasa unde o sa-ti petreci batranetile povestindu-le nepotilor despre Italia si Spania.

    ResponderEliminar
  6. @ Geocer - cine stie! Poate voi ajunge sau poate nu ... pe acolo! Poate voi ajunge si prin alte tari pàna sa ma decid ca a venit timpul sa ma întorc în România. Sigur mi-ar placea sa locuiesc si în Franta si în Anglia.

    Daca mi-ar fi spus cineva acum 10 ani ca voi locui pe malul mediteranei... as fi râs! Si uite-ma aicea sunt!

    ResponderEliminar
  7. Giulia,
    si eu mi-am reînceput viata de trei ori de la zero si de fiecare data am reusit sa fac sa înfloreasaca locul. Ai sa reusesti tot ce-ti propui, pentru ca esti fata harnica, priceputa si cinstita! Si daca Eva te-a iubit macar asa de mult cum ai iubit-o tu, sunt sigura ca de acolo sus, are întotdeauna grija de tine! ... si cândva va veti reîntâlni.
    Te pup si-ti doresc o duminica placuta :)

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. @ Abbilbal - masina nu mai este acolo. Am revazut-o în octommbrie în curtea casei ei. Dar cum nu ma puteam opri din plâsete cu urlete... nu am fotografiat-o. Dar este ... în mine!

    ResponderEliminar
  10. Din cauza grabei am scris multe cuvinte greşit. Nu credeam că eşti pe fază. Iată comentariul iniţial corectat:

    In faţa casei mai era, dar acum sigur nu mai este. Dar în faţa casei a rămas ea. Amintirea, aşa cum a fost ea, Eva. Şi această amintire te va aduce înapoi la Baia Mare să priveşti cu nostalgie solzişorii de pe casă şi să vezi în ei valurile Mediteranei.

    Noa serbus tu dragă şi o zi bună să ai.

    ResponderEliminar
  11. @ Carmen - Eva m-a iubit mai mult decât am iubit-o EU. Nu am vazut mesajele voastre... pt ca nu mi le-a aratat yahoo messenger.

    Duminica placuta si voua!

    Eu merg doar înainte. Trimit bani acasa pt ca este casa FIULUI meu! în rest eu am putine pretentii de la viata.

    ResponderEliminar
  12. @ Abbilbal - eu nu ma fixez în detalii... nici nu am observat greselile tale... am înteles doar mesajul!

    ResponderEliminar