viernes, 30 de abril de 2010

Joan Jett and the Blackhearts -"I Love Rock and Roll" Video


Trebuie sa ma mobilizez sa merg la curatenie la sefa... si ce muzica mai buna?! Sunt... obosita rupta... dar ... ma mentalizez!!!!! Si apoi totul este chestie de vointa!

Marti... lustruind mobila am ascultat piesa asta si acum mi-am adus aminte de ea... Woaw! Tare de tot!

M-a trezit de dimineata vecina cu Ricky Martin- La vida es loca! Loca e ea... stiu din sursa sigura... saraca! Azi noapte iar a apucat-o pe la ora 1:00 spartul prin casa. Bani... gârla, munca... nimic...femeie de serviciu... doar capul nu o duce. Dupa muzica pe care o asculta stiu când urmeaza sa o ia razna! Si acum iar se apropie de o criza! Macar eu ascult cu castile puse! Asa ca numai VOI stiti ca sunt nebuna! E secretul nostru!...

UPDATE: 15:30... îmi trag sufletul , ascultând El canto del Loco... Soare... muy poco, pe señor l-am servit, schimbat. Am sa fac abdominale si apoi ... sa-i termin pantalonii lui sefu... care trebuie sa arate bine... Mesajul lui EXPLICIT pe hotmail... Absternerse mayores de 25... asa ca nu discuta cu NOI.... babele - viitoare bunici...

6 comentarios:

  1. Uneori este frumoasă şi nebunia. E mai dureros după ce te reîntorci din ea şi vezi consecinţele fără să-ţi dai seama ce s-a întâmplat.
    Dar tu Giulia nu te încadrezi în categoria nebunilor de legat, ci a nebunilor de admirat pentru curajul de a înfrunta viaţa cu un scop bine definit. Băiatul tău să o ducă mai bine decât tine. Să vă ajute Dumnezeu să răzbiţi.

    ResponderEliminar
  2. @ Abbilbal - fericirea si bunastarea fiului meu este unicul scop al vietii mele. Nebunia mea nu-l afecteaza. Nu am trait niciodata pentru mine! Sunt doar momente pe care le fur vietii si le savurez la maxim. Este singura concesiune pe care mi-o permit!
    O pup pe PRINTESA!

    ResponderEliminar
  3. Hei Giulia,vecina cu bani multi nu are nevoie inca de caregiver?Ma ofer.Sunt experta in...nebunie!
    Asta noapte am avut de lucru.Am cautat pisicile in toata casa...Nu le-am gasit ca stapana le incuiase in sifonier!!!!!!!Abia de dimineata...au inceput sa miaune !!!
    Dar,cum zic americanii si pe patul de moarte:Sunt bine!Multumesc!

    ResponderEliminar
  4. @ Ema - imediat ce a iesit barbatul ei din casa... si-a pus muzica la MAXIM!!! Are în jur de 35 de ani! Copii -- nexam. Anul trecut... dupa înmormântarea tatalui ei a pus MUZICA DISCO LA MAXIM! Si e grasa! Si merge la plimbare, ca sa slabeasca... cu poseta pe umár! Mi-e asa de mila de sotul ei! O viata întreaga de suportat. Si când refuza sa-si ia medicamentele... e RAU!

    Nopatea mea a fost linistita... dar a continuat în acelasi ritm dimineata! NOROC ca nu avem pisici... dar avem obsesii... usi, geamuri, pahare, fetita, vechea casa. O aud si acum pe NEBUNA cum trânteste prin casa si striga ... cred ca la pereti. TRIST...
    Desi NOI doua avem o scuza daca ajungem asa. Eu, ca tot OMUL... îmi zic... LUI EMA ÎI merge mai rau!!! Hi hi...

    ResponderEliminar
  5. Ai dreptate.Cand vezi ca altuia-i merge mai rau,te mobilizezi...hi hi!

    ResponderEliminar
  6. Te pup draga mea! Am fost în oras... si ne-am fâtâit cu sefa... jeansii... Asta dupa ce i-am pus si ei melodia asta mai întâi!!! Ma stric de cap!

    ResponderEliminar