sábado, 24 de abril de 2010

Dimineata foarte albastra

Poza a facut-o logodnicul nepoatei lui señor... tineri si nebuni...Fac parte din gasca de tineri carora le-am facut costume pentru carnaval.... vreo 11 daca nu ma însel... Pe ¨balerina¨nu-l cunosc dar a fost o chestie.... chulo!!!

Trebuie sa-mi cumpar bluzite smechere... pentru ca chiar am sa ajug la discoteca... asta dupa 4 ani de când ma tot chiama prietenii... Si niste pantofi foarte comozi...
Acum m-am învatat... bluzita sta foarte bine ...ÎN blugi!!! Altfel urca si se vede ca mai port... body...Jeansii- ultima achizitie... joi... marimea 36... Numai înteleg nimic din numerele astea... si cei 42 îmi vin la fel iar ceilalti, Denim.... nr 31 cumparati acum o luna... îmi vine deja mari. Sa nu mai vorbesc de ceilalti, 48 cumparati acum 2 luni. Ajnanina avea dreptate... ca la vara ajung la no 42... AM ajuns deja!!!
Astazi... fara tocuri. ... Aveam bataturi... asa ca am ales cei mai confortabili papuci de piele moale...


Si am ales calea mai lunga.... ca sa vad multa, multa ... mare!!! Ce frumos nu-i asa?!

2 comentarios:

  1. E super ! Cred ca te-ai deconectat un pic.....
    Unde sunt facute pozele ?
    salutari !

    ResponderEliminar
  2. Pe plaja din apropierea casei unde muncesc si în oras... doar merg pe jos...la cumparaturi! Vinaros

    ResponderEliminar