viernes, 9 de abril de 2010

Am un troyan - infocard.exe... si ma lupt cu el

Zilele trecute... ca o proasta neinitiata ce sunt ... am dat clic pe un mesaj trimis de Anna - o prietena... careia i-am facut costum de Carnaval. Cum ea se afla momentan în Edinburgh... si erau fotografii de pe myspace... am crezut ca vrea sa-mi trimita fotografii prin windows... hotmail.

Cristina, fiica lui Enma , m-a sunat imediat... Giulia... ne trimiti mesaje spam.... Si tata l-a deschis si s-a ales cu un virus. Dar ei aveau un antivirus ... eu... nu-l mai aveam. Asa ca de vreo o saptamâna ma lupt cu el. Am coborât Avast... mi l-a eliminat cica atunci... pe moment... dar mie îmi aparea un mesaj cu infocard.exe... dejo de functionar.... Asa ca ieri, în timp ce faceam curatenie... în casa Enmei... Juan, din biroul cu calculatoare....
- Giulia... iar îmi trimiti spam. Du-te deconecteaza-ti calculatorul.
Dadusem de dimineata o verificare rapida... si nu mi-l gasea. Apoi una completa... si nu mi-l prindea Avast.

Apoi , dupa amiaza, m-am pus sa citesc în toate limbile... si am ajuns la concluzia ca infocard.exe... este un troyan... care împiedica depistarea spamului... asa ca cere lamuriri de la copilasi ... mai destepti ca mine.
Rolland, nepotul meu, Cristina si Fon.... care studiaza informatica. Am coborât si Spybot Search&Destroy.... mi-a gasit destui virusi... dar pe unul... cica troyan... Win32.agent.fbx... (deci nu stiu daca este sau nu) nu mi l-a putut redenumi si elimina.

Apoi am coborât Trojan Remover.... care mi l-a aratat si pe mister... infocard.exe... Nu stiu daca am reusit sa scap de el... era ascuns în Users/Public/infocard.exe... eu l-am trimis la gunoi... dar ce stiu eu. Azi de dimineata mi-au mai ajuns 2 mesaje spam.

Daca stiti voi mai multe... AJUTOR!!!

3 comentarios:

  1. :)) e foarte usor de scos virusul asta... lasa-mi un id de YM! sau ceva ca sa iti explic ce si cum

    ResponderEliminar
  2. Devirusare completa gasiti aici: http://www.tutorialepc.ro/un-nou-virus-circula-prin-messenger-im56245-jpg-www-myspace-com-exe.html

    ResponderEliminar
  3. @ Ionut- am mai citit saptamnile astea destule. Am sa mai recitesc si articolul si propunerile tale. Sa ma trezesc mai bine. Sper sa reusesc sa fac ce spui tu. Directia mea de e-mail este la vedere pe blog. giulia_szavo@yahoo.com

    ResponderEliminar