miércoles, 28 de abril de 2010

Astazi am sa fiu fericita pentru ca asa mi-am propus

În jurul meu nu sunt persoane fericite. Desi cuvântul acesta, ...fericire..., pentru fiecare are alt înteles. Si eu caut fericirea. A mea. Gasesc nenumarate momente, clipe... chiar si de extaz... dar ramâne senzatia aceea... de neîmplinire. Îmi spun ca nu are nimic a face exteriorul, ceea ce se vede,cu lumea mea interioara. Stiu ca ma amagesc voit. Si atunci încerc sa descopar si sa îmbogatesc interiorul meu. Citesc pe apucate. Timpul nu-mi apartine. Conversez cu persoane sau cu animale. Cu persoane care au ce-mi spune si cu animale carora le pot eu spune ce am pe suflet. Caut aceea liniste... pe care numai marea mi-o da. Privesc si citesc în oameni chiar si atunci când îmi vorbesc. Le citesc gândurile dincolo de cuvinte. As vrea sa-i întreb de ce se mint? De ce cauta ceea ce au pierdut cu ani în urma?
.........

Ieri am fost fericita jucându-ma cu ... Drac... rotweilerul... Curatam covorul cu peria si-l certam. Statea culcat lipit de mine, ma lingea pe fata, îmi calca pe mâna cu care ma sprijineam, îmi musca mâna cu care periam, se ascundea la picioarele mele, si-si acoperea ochii cu labele. Astea sunt momente de fericire...

Ieri am fost fericita... pentru ca am stat la soare, goala . Ieri am fost fericita pentru ca am dansat... Sunt trista doar când ma caut pe ... MINE!

....
Astazi am sa fiu fericita! Am sa-mi pregatesc gradina...am sa pun pamântul pe care l-am cumparat aseara cu Enma, am sa fac plaja,... as fi vrut acum... dar sunt sunt abia 20 de grade.
Asa ca am sa urc sa-i scurtez pantalonii lui Enma, si sa-i strâmtez pe ai lui sefu... ca deh... slabeste!

Si apoi, în sfârsit am sa ma pot apuca de desenat sau pictat... mi s-a vindecat rana pe care mi-am facut-o deschizând o cutie de conserva. Si apoi... diseara joaca Barça... si chiar daca vor fi eliminati , desi zarurile nu au fost aruncate... am sa simt ca TRAIESC!!!

UPDATE: 12:30 Am inversat un pic programul. Am fost pe malul MÁRII !!! Si am facut plaja si am ascultat valurile. Apa... înca foarte rece... rabdare... se va încalzi!
Acum... am sa ma joc ca si copilasii mici... cu pamântul... Uf... sapte saci de 50 l... Cred ca va mai trebui sa cumpar!

4 comentarios:

  1. Suna tare bine : azi am sa fiu fericita. Deseara sa ne spui daca a functionat autosugestia. :)
    O zi insorita, Giulia !

    ResponderEliminar
  2. Fericirea se afla langa noi si asteapta sa-i deschidem usa, numai ca ,prinsi in valtoarea vietii,nu vedem lucrurile mici care ne pot aduce zambetul pe buze.
    Sa fii fericita!

    ResponderEliminar
  3. @ Leo - pâna la ora aceasta a FUNCTIONAT... sunt obosita de munca fizica. La soare. Endorfine la maxim... bikini ... minim. Orele critice sunt ... seara, dar astazi este FOTBAL... asa ca va functiona!
    Endorfine si serotonina - nivele normale! Excesele sunt periculoase!

    ResponderEliminar
  4. @ Marada - fericirea se afla chiar si în munca. M-am luptat cu niste cactusi, mi-am facut si o basica în palma. Mai am ceva de luptat cu un palmier... înalt de 1,3 m si diametru de 20 cm...asta fara scule normale de gradinarit (am numai o sapaliga minuscula)...

    ResponderEliminar