miércoles, 14 de abril de 2010

La apariencia , hermosa, y por dentro es otra cosa

UPDATE ora 22:00 --- mi-am pus Mar Adentro- prin divxonline... nu vreau în seara aceasta alta pelicula--- în engleza - THE SEA INSIDE...

Sunt rupta. M-am mobilizat astazi si am facut curatenie în casa Enmei. Vin de fiecare data frânta. Dar astazi m-am distrat cu seful! Nu mi-a înjumatatit salariul chiar daca nu am rezistat sa nu dezbatem tema rivalitatii dintre noi... Real Madrid- Barça! Ba, la un moment dat m-a întrebat daca nu trebuie sa cobor în oras?!... Ciudat... sa ma menajeze el pe mine, când de cele mai multe ori este sarcastic. Dar... ultimamente... glumeste mult! Ceva nu e coser cu el! Asta, dupa ce si saptamâna trecuta, când eu pledam cauza unei interventii estetice în favoarea micutei... mi-a spus ca de luna asta... îmi va da numai 800... restul de 700 vor merge în contul pupilei mele, pentru ca aceasta sa-si puna... cele necesare pentru un decolteu frumos!

Hmmm... Cum am mai spus ... de taceam , filozof eram.
Astazi... vorbeam de partida de Champions... pe care EU, vazând publicitatea de pe TVE... credeam ca va fi aseara... spuneau MARTES... dar nu specificau ... care martes. Deci... cum NOI... ne informam reciproc de partide si canalele pe care se difuzeaza... îi spusesem lui sefa de partida ... care credeam EU ca se juca... aseara...
Si apoi i-am povestit de faza cu Olé tus cojones... care l-a dat gata! Nu sunt prea normala! Dar si astazi, stând cu señor Tomas în bucatarie... pe la orele 14: oo , dragutul de ... realizator al emisiunii Ser deportista... nu se înfrâna DELOC. Señor... mustacea... si la fiecare coñazo, cojones... facea un gest catre mine.

Trebuie sa recunosc ca spaniolii pun mult ¨suflet¨în comentarii! Mult suflet în apararea favoritilor. De pilda: se vehiculeaza ideea de a-l vinde pe Silva... sau pe Villa... cei mai buni de la Valencia club de futbol. Madridul... considera ca Silva ar putea fi creierul ... care lipseste în acest moment ... Realului... si ar plati... ba 25 ba 3o mil. Nu se stie deocamdata! Bineînteles, Valencia club, care datoreaza cca 400 mil cam la multa lume... dar are mare nevoie de 40 mil în viitorul foarte apropiat... trebuie sa faca ceva. Comentatorul , revoltat pe aroganta celor de la Madrid, care s-ar comporta ceva în genul unui feudal... care îi striga slugii: Joaquin... spune-i lui nevasta-ta sa urce la mine, sa o ..., compara vânzarea jucatorilor celor mai valorosi cu o cedare umilianta... din motive financiare. Deci... tot al doilea cuvânt... este o înjuratura... me cabrea, me jode, ostias... Iar eu... am impresia, ca EL... spune cu voce tare... ceea ce EU gândesc... dar referitor la cu totul alte evenimente din viata mea.

Deci... me cabrea todo! Mi-au placut astazi doua proverbe...
La cabra coja no quiere siesta, y si la quiere caro le cuesta. ... Spunea comentatorul... No me gusta vender la cabra ni la moto con una rueda, por que te caes!
... ceva în genul ca nu-mi place sa vând capra ... nici motocicleta cu o roata... pentru ca vei cadea cu ea! Învat în fiecare zi câte ceva... Deci... vor sa spuna : ca nu-mi place sa însel lumea...(cele doua proverbe)
Existo... luego pienso!
Asta înca nu am înteles-o bine: Exist ... dupa aceea gândesc - sau pentru ca exist- gândesc?

Si acum... am sa ma îmbrac si am sa cobor pâna în oras... pentru ca sa mai schimb peisajul! Este ora 17.15. Vine Marta... si eu am sa o tulesc o ora!!!

Update 20:45.... promit mâine sa nu cheltui bani în târgul de JOI... mi-am lasat numai 25 de euro si cardul...(în buzunare) . Astazi am intrat la Caritas si mi-am cumparat... 4 geci . Una... era de Adolfo Dominques... superba... si poate ca nu va mai fi a mea (mi-a luat-o Enma)... Restul îmi vin bine si sunt chulo. Apoi i-am dus portretul la chinezoaica... care a zis ca a iesit foarte frumoasa.

Ma rog... ziua nu s-a terminat! trebuie sa-mi petrec urmatoarele zile cu o lucrare de HEMATOLOGIE ... în Word... donare, conditii, chestionare, coagulante...analize si cu alta, pentru care trebuie sa învàt Power Point... despre o boala ... Huntington... tremurici... baile de San Vito, desi mi-ar fi placut mai mult cealalta tema... EUTANASIA. Îi aratasem lui Enma, ieri, postarea cu Mar adentro, si povestind despre eutanasie... mi-a spus ca dulcea noastra tocmai trebuia sa faca o lucrare despre aceasta tema si ca a cerut alta... pentru ca nu vroia sa scrie despre eutanasie. Asa ca... i-am propus sa-mi trimita temele , pentru ca sa aiba ea timp de alte... materii. Acum se lupta cu Excelul... desi ea studiaza ... Analize de laborator ... o postliceala.

Deci... pot iar sa-mi pun creierul în functiune. Punset spunea ca de fiecare data când învatam ceva nou... ni se regenereaza neuroni. Deci la munca... cerebrala si la efort ... fizic (mi-am facut ora de gimnastica, acum ,spre seara în compania Enmei... care este mai ambitioasa decât mine).

Ce bine! De vreo doua zile cautasem... în micuta mea biblioteca de aici... Cioran. De fiecare data când se vorbeste de Fernado Savater , numele lui Cioran este mentionat. Nu sunt mare fan al lui... si singura carte a lui pe care o am aici este... Pe culmile disperarii... si oarecum nu aveam aplecare ... acum spre disperare!

Cuando uno no puede escapar, cuando depende constantemente de los demás, aprende a llorar... riendo. Ramón Sampedro

5 comentarios:

  1. Ce fericita esti!!
    Astazi am sa-mi fac si eu de cap!O sa cheltuiesc cat nu am cheltuit in toti acesti ani!
    Asa mi-am pus in gand.Sunt deprimata,nervoasa,suparata pe toata situatia asta de rahat!Cand vrei sa faci mai mult bine,atunci iese NASPA.
    A avut dreptate primul patron pentru care am lucrat.El imi zicea:Is curate,is spalate,is satule,Dumnezeu cu mila,ca altfel te exploateaza.
    Eu am zis sa pun si suflet.....dar de-atatia ani,mi l-au terminat!

    ResponderEliminar
  2. @ Ema - mi-am facut de cap. Si m-am trezit si fara geaca de Adolfo Dominguez. Si apoi... mi-am pus acum filmul Mar Adentro ... pentru ca sa-mi ung sufletul.
    Mâine... totusi am sa trec prin târg --- sa-mi mai cumpar lenjerie intima --- si la sefa tanga. Nu ma mai satur sa-i schimb! Niciodata nu-mi ajung.
    Povestesc prostii cu sefa. Si azi... mi-a spus: M-a claxonat un TIP... Era frate-mio. O învat la rele, dar recunoaste ca merge pe strada cu capul plecat.

    Eu... am iesit azi cu cei mai strâmti blugi , cu bluza scurta, cu curea (primita de la sefa, cu o catarama mare, smecheroasa) si chiar daca am fost pe strada cea mai goala, pe malul râului sec... am simtit asa o placere sa-mi înfund mâinile în buzunarele jeansilor (e cam mult spus înfundat... pentru ca sunt cu cea mai joasa talie posibila... cu 6 cm de fermoar) si m-am simtit SEXI.

    Vroiam sa spun... ca am uitat pentru o ora... conditia mea de femeie de serviciu si îngrijitoare!

    Si da... pui prea mult suflet. Dar si mâine ai sa faci la fel!!! Pentru ca nu poti fi altfel, prietena draga!!! Nici TU, nici EU.

    ResponderEliminar
  3. O poveste totuşi dureroasă. Liberă pentru o oră de a uita totul şi a respira în dragă voie pe străzile unui oraş ce continuă să rămână străin.

    ResponderEliminar
  4. @ Abbilbal - libertatea este în fiecare din noi. Eu... în ora aceea am avut timp si sa arunc o ocheada spre albastrul marii. Si mi-a ajuns! De fapt au fost o ora si 10 min... nu a uitat señor sa-mi specifice în gluma, când am ajuns în casa!

    Eu sunt o norocoasa... pentru ca stiu sa fac comparatie între munca si conditiile mele si cele ale altora aflate în aceiasi situatie cu mine!

    Sa am numai norocul sa traiasca Señor Tomas... ani destui!

    ResponderEliminar
  5. ai avut o zi destul de incarcata....

    ResponderEliminar