viernes, 16 de abril de 2010

Oggi per me è stata una giornata decisamente di merda!

Mi-am petrecut toata ziua... în fotoliu. Ma rog, exceptând minutele în care am gatit, pus hainele în masina de spalat, întins si cules rufe. Si cele doua ore de ... bucatarie, când i-am dat micul dejun si prânzul lui ... señor. Si da ... 20 minute de gimnastica. Deci... mint... am lipsit câteva ore din fotoliu... din cele 13 ore... Dar au fost totusi cel putin 10 ore... tolanite.

Sa nu credeti ca m-am jucat sau distrat! Mi-am obosit ochii si creierii cu boala lui Huntington, citind si copiind studii si radiografii ale creierului... Nu m-am facut doxa de ... cunostinte, dar ceva s-a lipit de mine. În schimb ... dupa ce am selectat NUMAi 45 de pagini... am încercat sa le pun de pe Word în Power Point. Eram prea obosita si îmi iesea aiurea. Asa ca... m-am lasat pagubasa... si i-am trimis Cristinei documentul în format Word. Poate va avea ea chef sa-si selectioneze si sa-si lipeasca pe diapozitive numai ceea ce este necesar. Nici nu stiam câte diapozitive trebuie sa contina lucrarea.

Deci... cu ochii un pic obositi, cu o stare de nervi creata de señor, care la fiecare 5 minute privea ceasul mare de pe perete... verificànd daca nu cumva trebuie sa vina... chiquilla... am urcat pe la 3 jumate sa fac câteva minute de abdominale... pentru ca atunci când urma sa vina Enma... eu sa fiu în avantaj, cica! Si... sa ma schimb de pijama!

Abdominale ... am facut 100 si ceva minute pe platforma... pe vârfuri... cum zic eu... plus câteva minute cu centurile de masaj si eliminare celulita... de ici, de pe colo... unde este necesar... cam peste tot de fapt, hai sa recunoastem crudul si tristul adevar!

Apoi... am coborât din nou la señor... ca sa ma uit cum astazi nu conteneste sa priveasca ceasul. Pentru dânsul... timpul are alta dimensiune... minutele se dilata si-i par ore.

Apoi... m-au tentat creioanele si am facut un portret... dar ca de obicei... am fost întrerupta. Enma, la ora de gimnastica... si as fi fugit si eu, dar señor mai agitat... vroia deja... nici el nu stie ce vroia... dar oricum mi-a cerut sa fie ridicat si pus în scaunul cu rotile. Nu am apucat sa-l asez pentru ca tocmai a venit Tia Pilar, cumnata lui, apoi a coboràt si Enma, a mai venit si seful... si iar s-a încins o conversatie ... lunga. Asta pentru ca iar se complota un prânz între verisorii Alonso... la care sigur señor nu va dori sa participe. Dar nu conteaza. Aceste prânzuri de 5-6 ore la restaurant, nici pe mine nu ma încânta.

Scapata de vizitatori... m-am pus sa retusez portretul... si nu-l voi publica, decât daca voi avea aprobarea... proprietarei frumosilor ochi verzi.

Si daca tot am pus astazi muzica veche italiana... poate voi desena într-o zi si o casa rustica din zona unde am locuit. Desi frumos ar fi o acuarela, pentru ca numai asa s-ar vedea si culorile Toscanei.

Ibi, prietena mea din Italia m-a chemat sa-mi petrec concediul la ea, în ce satuc nu mai stiu, dar e acolo, în Toscana. Ma întreb eu : care concediu?

Azi , de dimineata aveam de gând sa fac o scurta plimbare pe malul marii. Când era soare... nu puteam eu, când as fi putut... nu mai era soare. Deci ... Non so voi, ma oggi per me è stata una giornata decisamente di merda!

UPDATE : 22:00
Hai sa nu exagerez. Acum a plecat medico de la mine si la poarta, întâlnindu-ne si cu David (un vecin tânar) si prietenii lui... acestia mi-au facut o sumedie de complimente si mi-au spus ca arat... SUPER SEXI.

David: te-a vazut Isa (logodnica lui) ?

- Nu!... dar si tia Pilar mi-a spus ca arat pe zi ce trece mai bine! Va spun EU... ieggerii sunt de vina si tricourile mulate... ha ha ha!

PROMIT sa mai slabesc cele 5 kg!!! PROMITTTT!!!
Paul ar spune astazi... esti o capra deznadajduita! Si ar avea dreptate... am mâncat vreo 5 foi de salata verde si vreo 10 masline cu ansoa! FARA ardei IUTE! Sa nu uitam cafelele... 3 la numar!

Astea fiind spuse, sa mai fac eu câteva abdominale... pentru ca au spus tinereii astia ca-s prea ¨putine¨200. Acum am sa le fac în stilul lui Cristiano Ronaldo. Un picior îndoit peste genunchiul celuilalt si abdominale facute catre piciorul opus... Nu stiu daca ati înteles despre ce se trateaza ... dar Enma mi-a aratat si va asigur ca nu e tocmai usor. Poate am sa fac si eu ... niste abdominale ca ale lui CR... Râd acum! M-as bucura sa scap macar de putina burta pe care o mai am.

Si da ... DAVID... la vara am sa port bikini smecherosi... numai la sutien va trebui sa pun... umplutura... ca sa nu arat chiar ca o stafida! (uvas pasas - se spune în spaniola, asta pentru cei care mai vor sa învete câte un cuvânt nou).

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario