jueves, 25 de marzo de 2010

Blugi Denim - MARIMEA 31

Ne-am plimbat si am stricat bani... Kinga ...pietricica Pandora... noi alti blugi... verzi ... la oferta... 9,95 ... Nici nu i-am mai dat jos. Lizzie e de vina, pentru ca eu nu intram, din obisnuinta la Jack & Jones... ziceam ca-s numai pentru ... fetite! Puteam sa-i iau cu un numar mai mic... dar nu aveau... Lizzie si-a luat marimea 29, desi îi vin cam mari!


Deci Ema , blugi talie joasa. Mi-am luat si din piata, altii... si mai strâmti... si o rochita de vara , de la neamt...roza... lunga si placuta... costa 20 si la oferta... ca-i extrasezon 5....

Lizzie si-a luat si ea , o rochie de blugi... Eu, înca nu ma încumet... Azi am 74... iar ea abia 57... deci mai am vreo 9 kg de dat jos... ca sa ajung la 65...

Vroiam sa-mi tund parul, dar cum si asa am stat 3 ore in oras, am zis: basta... vamos, que señor está todavía en la cama. Me voy! Hasta muy pronto!




Aici, m-am prostit... si Lizzie nu m-a iertat...

Abia intrata în casa, señor:
- Zapatero tendría que cerrar el jueves. Fuiste otra vez a comprarte bragas!
- Tienes razón, señor. Me compré bragas también. Cinco...

UPDATE ora 14:00: DINA!!!! merçi ... si tu ai slabit foarte mult... trimite-mi tu o poza, sa verific eu !!! 9 kg într-o luna e deja foarte bine... acum îmi este mie greu sa dau jos... si NU RABD FOAME... manânc toata ziua... ma rog, dupa amiaza si noaptea...
Acum... abdominale si apoi relax, pe platforma... curelele acelea sunt parca mai folositoare decât vibratiile... poate cu timpul...

Dar pentru relaxare e superba masinária... Sefa vine zilnic... si uita sa coboare de pe platforma...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario