viernes, 31 de diciembre de 2010

...La jogging si în ultima zi a anului... cine ar fi crezut acum un an?!


- De doua ori te-au admonestat astazi. Seful si vecinul. Bine ti-a mers.
- Tutto insomatto... mi-a mers bine. Seful m-a certat de dimineata pentru ca arata livingul ca naiba. Si avea dreptate. Pusesem stapânire pe tot cu croitoria mea. Pe dulapuri... tipare, de perdele... indicatii de montare... pe masa mare... materiale si calcator si mai stiu eu ce... împrimanta pe jos... ca doar daca suntem în living...acolo îti imprim texte, plase cu resturi de materiale, sevaletul... ascuns lânga un dulap...vopselele si pensulele mele, pe un alt dulapior... coli si discuri în dezordine. Hm... m-am ofticat pe moment si i-am raspuns ca asa arata un atelier de croitorie... iar el... cu destul tact mi-a raspuns ca aceasta este o casa si nu un atelier de croitorie. Si...este o casa de spanioli!!!...

...M-am executat. Nepoata mea si cu cu o prietena la care tocmai îi strâmtam rochia cu care va straluci în noaptea de Revelion... m-au ajutat sa debarasez livingul de tot... deci inclusiv de masa mare si scaune. Apoi ... în aceleasi haine cu care am fost la jogging... am trecut sa frec casa sefei. L-am informat cu o mina de vinovata pe seful... ca am ordonat casa... si m-am apucat sa smotruiesc si casa lor. Nu fusesem... de cel putin o saptamâna. Ma mustra pe mine constiinta... si nu prea. Deci...smotruit cu castile pe urechi... chiar si dansat, ici pe colo...prin bài si holuri... în timp ce frecam cu sârg. Reusit eu sa transpir pentru a doua oara bine. Seful... care nu-i asa de negru precum pare... prezentat cu cecul...deh ... sa am eu bani în buzunar în noaptea de revelion. Prostit noi si dat el la mine o alta plantuta în locul celei decedate. EL si le pusese o parte în curte. Mâncat Drac...vomitat o zi întreaga. Adus eu aminte de noaptea cu pricina...si de senzatie de voma avuta de la càteva fumuri zdravene. Mai apoi ...lucrat în draci la mine în casa. Familia de hranit, rochita sefei de terminat... vesta Cristinei... de finisat... Abia ce m-am ridicat de la masina de cusut pe la noua seara...când aparut...EL. Povestit o ora. Lipit eu de el. Urcat la el tensiunea.
- Puneti o fustita si o bluzita sexi.
- Stai sa fac un dus...
... Facut dus... facut amor bestial. Plâns eu de placere... dominat el ca un nebun...

... Nu am apucat sa fac si eu un dus... Pus o rochita de vara... si luat EL pe mine la o lectie intensiva de dans. De luat aminte!!!... Nu va luati profesor de dans amantul. Este îngrozitor!!! Certat pe mine... pentru ca nu prind miscarile voluptoase ale LOR... care le au în sânge. PASII ...APASATI!!! Te misti ca o nemtoaica. MAI SENZUAL!!! Gândeste-te ca faci amor!!! Fi voluptoasa. Faci miscarile prea ample!!! Stai ca o piatra!!!... Nicicum nu era multumit. Cu pasii simpli nu ar fi fost o problema...dar el este un dansator desavârsit. Mas no menos...menos no es mas! Cine sa-l înteleaga ce vrea...
Ma rog... dupa vreo o ora ... EL...asezat într-un scaun... era multumit!!! ASTA EEEEE nena!!! Acum ai prins!!! Continua...exerseaza...nu pierde niciodata ritmul. totul trebuie sa fie natural. Eu sunt barbat...si ma unduiesc. Poti si tu.

- Bestie!!! La fel dansam si înainte!!! Dar ma priveai din alt unghi!!!
... Si pe când suncile si picioarele mele... catarate pe niste tocuri frumusele... se miscau mai bine pe ritm... striga vecinul iesit în curtea lui:
- GIULIAAAAAA!!!!
- Da...
- Muzica nu ma deranjeaza... dar tocurile fac un zgomot asurzitor.
... Deci... terminat eu ora de dans... din dormitorul meu... lipit de al vecinului dormitor ... EL.... fiind în adidasi... studia mai departe pasii complicati din videoclip. Apoi cântat la mine Cancion para ti... si mângâiat si pupat din nou picioarele:
- Vrei sa slabesc? Am ceva burtica la cei 66 de kile ce-i aveam astazi, dar înca îmi vine bine rochita asta. E prea scurta?
- Que dices!!! Îmi plac soldurile tale. Si toata carnea de pe tine. Si rochia-ti vine bine.
... Deci... plecat EL... Claxoane ... din fata barului ( sa nu-l deranjeze pe vecin...continuate departe în noapte pe soseaua care merge înspre oras. Frumosul meu... Uneori... îi spun ca daca as avea cu zece ani mai putin... as face o fetita cu el fara aprobarea lui. Nu ma gândesc în serios la asta... dar ar fi lumina ochilor mei... DAR!!! sunt batrâna... si ar fi nedrept pentru un copil de 20 sa aiba o mama de 70. INUMAN!!! Doctorita spune ca ... imposibil nu ar fi chiar cu vârsta mea... daca m-as lasa de medicamente.
... El spus astazi:
- Chiar ar trebui sa vorbim pe îndelete despre asta. CARLA... ce frumos ar fi...
... Frumos este visul. Un barbat care ar vrea un copil de la tine. Si mai ales ce barbat!!! Faptul ca nu are un ban în buzunar este neimportant. Nu l-as avea pentru el. Stiu ce fel de tata este. Si ce suflet are. Ar fi doar nedrept sa creasca fara EL... sau ca fetitele lui sa sufere. Deci... luat gândul de la prostioare. Bucura-te de viata. o fetita... vor face tânara generatie...

Trezeste-te gàina din visare. Treci la culcare. Mâine iar mergi la jogging... si astazi înca nu te-ai odihnit. Señor...doarme dus. Se pare ca zgomotul facut de tocuri...pe gresie nu a ajuns si la urechile lui. Amor... ti-a mai daruit o seara bestiala. Ai febra musculara... si tot nu ti-a lasat nici o urma de dinti pe pulpele interioare. Ori carnea mea este prea dura...ori este el prea moale... si nu vrea sa-mi faca mai mult rau decàt îmi face. Doamne... trebuie sa-i fac fotografii!!! Sa-l am ... sa-i surprind privirea devoratoare... Daaaa... sunt în al noulea cer. Multumita, obosita rupta... Pus voltaren pe partea din spate a muschilor de la pulpe... Suparata azi sefa ca nu a plecat la sala de la clubul de tenis. Eu... as sfatui-o... dar iar mi-ar pomeni seful de supa de gaina. Mi se fàlfâie... El guapo ... hm... revine în forta. Si asta este BINEEEE... Si acum la culcare Giulia... E aproape ora doua. Trezirea la 8... ai sase ore de somn asigurate... si urmele lui în tine si sarutarile lui... pe buze, pe gât... ma rog... peste tot. Cum poate cineva sa fie frumos si pe dinàuntru...si pe dinafara!? Norocul meu... norocul lui... norocul nostru... ca ne-am cunoscut. Picioarele mele sunt de vina. Si fetisoara si zàmbetul lui de înger ...
- De ce abia în ultimele luni am început sa te iubesc?
- Pentru ca înainte totul a fost numai pasiune carnala. Acum... e mult mai mult!!!
... Acum doua saptamâni... i-am spus ca numai vreau sa-l vad. Si a venit sa-mi ceara explicatii. Ne-am spus offul...si ... ne-am linistit. Adica am început de la alt nivel. În forta...mai tandri unul fata de celalalt... E bine? E rau?
... Ce conteaza. Nimeni nu are cum sa-mi ia amintirile càrnii si ale inimii... :
- Nu ai putea sa fi un vigliacco.... un nemernic?! Asa... m-as consola mai usor daca te-as pierde...
- Sunt cum trebuie sa fiu. Nu am cum sa ma schimb... Am defectele mele... dar sigur nu sunt un nemernic.

1 comentario: