viernes, 24 de diciembre de 2010

Nu am putut pleca din oras , cariño, fara sa te îmbratisez!

Facusem deja baita programata. Îmbracata în camasuta neagra cu volanse... foarte sexi, m-am ascuns sub plapumi. Îmi luasem doza de narcotice...si în cautare de un canal distractiv... am început sa râd de una singura. Trecuse de ora 22... A sunat de doua ori apasat la poarta. Nu-i sta în fire sa insiste, mai ales la ore din noapte...pentru ca sa nu-l deranjeze pe señor.
... Am coborât în graba, fara sa am timp sa-mi pun nici papuci, nici capot. La poarta... îngerul noptii... :
- Cum de nu cinati în familie?
- Señor nu cineaza si ceilalti au plecat la restaurant.
- Cum de nu te-au luat cu ei?
- Locul meu este aici... cu señor si Marta!
- La noi asa ceva nu s-ar fi întâmplat. Ce faci singura în noapte de Craciun?
- Ma uit la o comedie în asteptarea ca somniferele sa ma înbobitoceasca suficient.
... Ma îmbratisa la poarta. Încerca sa ma încalzeasca cu sarutarile sale... Mi-au dat lacrimile... :
- Doamne macar de as avea parte sa fiu cu tine împreuna si la Craciunul viitor. Nu fizic...ci în inima ta...
- Vom fi.... impreuna si cu prezenta. Du-te în casa... ai sa racesti, draga mea.
.... Am urcat la geamul meu... asteptând explozia de claxoane. Si claxoane au fost...pâna departe... când masina nu se mai vedea... Departe... departe Carlos mai claxona... sa-mi spuna ceea ce ... niciodata nu mi-a spus...
... Poate sa-mi spuna cine ce vrea. Este un amant perfect. Atent si cu mult suflet. Eu nu ma asteptam sa mai gaseasca un tertip sa dea o fuga pâna la mine... doar pentru ca sa ma îmbratiseze si sa ma sarute... Da... înmagazinez toate aceste minunate momente, gesturi nechibzuite. Sarutari de mâna pe frigul din noapte. Tandre îmbratisari... si mângâieri. E mai mult decât am sperat...

... Sunat imediat Amalia... sa-mi doreasca Craciun Fericit. Ea acasa... cu copiii. Se gândea la mine... prietena servitoare în casa vecina. Ce dragute gesturi... M-a întrebat de C... si i-am spus ca venise cât sa ma îmbratiseze în ceas de noapte:
- Ce gest de amant atent. Cred ca te-a facut foarte fericita.
- Asa este... acum mi-am pus si un Martini... si am doar câteva momente pâna când sa ajung sa nu ma doara lipsa lui. Dar m-ar durea mai mult prezenta lui... departe de familie... în asemenea noapte magica. Te pup draga mea si-ti doresc si tie si familiei Craciun Fericit...

... La somn Giulia. Te-au mângâiat mâinile lui si te-au sarutat buzele lui dulci. Sa petreaca în pace si voiosie Craciunul în compania surorii lui si a nepotilor... Sunt singuri aici ...si se au numai unul pe altul. Ai dreptate Mikka... aceste clipe vor ramâne adânc întiparite în sufletul meu... si la batrânete. Voi închide ochii, la fiecare Craciun si voi simti vântul si frigul din curte... si bratele lui care încercau sa ma acopere cu totul si palmele care ma apropiau de capul lui. Si bratele mele încolacite în jurul gâtului sau gingas. Degetele care îmi treceau prin claia de par de pe cap. Si eu... plângând sacadat si încurcându-ma în cuvinte... Cine sa-ma convinga ca nu este amor? Fie ce o fi... dar este placuta aceasta senzatie... ca esti în inima amantului tau chiar si când nu este cu tine.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario