viernes, 3 de diciembre de 2010

La munca...Giulia, Agnes... bellisima...

Astazi...din întâmplare am semnal. Sa profitam deci...desi am atâta de lucru. Nu dorm de doua zile decât 4 ore pe noapte. Dar...ce nopti. De neuitat. Nu lipseste nimic. Ritmuri, salsa, munca epuizanta, vermouth, ochi si insinuari. Soapte...si miros de silicon topit. Cizme de Carnaval de îmbracat, zeci de cântece... susurate la ureche... incitante atingeri... Epuizare... poezie, arii de opera... câte un dans pe ritmuri de salsa între doua picaturi de silicon care ne arde degetele. Pupaturi de mâini... coapse... gât. Saptamâni de vis. Clipe de neuitat... conversatii memorabile, buzunare goale... istoria tarii mele...istoria poporului sau...printre declaratii de ... neamor. Nu te iubesc... Nici eu pe tine. ¨Dar atunci de ce-mi spui de fiecare data ca daca ma cunosteai cu ani în urma... te casatoreai cu mine?!¨ Zeci de càntece... cântate numai urechiuselor mele... în miez de noapte. Înger al decaderii.... Lume multa în casa... Zi si noapte. Copiii... vin si ma ajuta si ei. Cheltuit... salariul în doua zile. Leftera...dar cu o cutie de inele si alte maruntisuri. Copiii...înfruptat. Nora... lesinata... de fericire, iar acum de munca. Ea... freaca... la marea arta casa mea... eu aici...cu gândurile mele. Ieri... a început munca...cu câteva zeci de grame mai încarcate de inele. Da... Nu am urmat sfaturile prietenelor. Cadoul...nu se face de sarbatori...si nu cu masura. Eu... nu stiu sa fac lucrurile cu masura... Ma bucur ...de bucuria lor. DEci... sunt incorigibila. Si acum... de refacut pantalonii de matase... Màine trebuie sa predau primele doua costumuri... si trebuie sa recunosc... nu sunt perfect multumita de ele. Au un rever... de mierda. Sunt... extenuata, dar prea fericita. Amalia...lesinata si uimita de caracterul si limbajul lui. Eu... infinitamente... fericita. Ceea ce o femeie doar viseaza în materie de romantism... si delicatete... primit eu înzecit. Acum numai am ce experimenta. Numai am la ce visa. Am avut, ... am... si sincer ma intereseaza prea putin cât va dura. Deja este prea obositor... prea mult, prea bine.
Muzician mi-a trebuit mie?! Azi noapte, cu pistolul de lipit si cu cizmele de îmbracat în brate, ... batea ritmuri de tobe... pe picioarele, pe coapsele mele. Jazz... noaptea la 3... si apoi... soapte, soapte... Nu-i corect. Te aprovechas... Da... trebuia sa notez numele cântaretilor... dar nu am facut-o. Asa ca nu stiu ce melodii trebuie sa caut. Altadata...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario