miércoles, 8 de diciembre de 2010

Mi-ar fi placut sa ramân grasa si imbecil de fericita cu rotunjimile mele dizgratioase

Dragele mele ...aveti grija ce va doriti. Eu mi-am dorit doar sa fiu iubita de un anume cineva. De mult am uitat numele lui si ce m-a determinat sa-mi schimb look-ul. Pentru ca nu am tinere de minte. Ma debarasez de balast. Daca ma întrebati acum cum este mai bine... pai grasa si stearsa e mai sigur. Traiesti comod, nu te balacesti în situatii de promiscuitate. Eu ma cunosc foarte bine si stiu ca mi se aprinde sângele în vine la cea mai mica scânteie. Ma inunda lava si pot sa-mi tin predici dupa predici. Nu folosesc. Chiar ar trebui sa ma calugaresc. Cu conditia sa nu aiba gradinar sau popa pe acolo. Problema este ca nu-mi fac mustrari de constiinta. Nu cred ca am constiinta. Sau nu include si aceasta latura a existentei. Sunt corecta în afaceri si în relatiile interumane. Nu si în cele care implica latura sentimentala. Se amesteca în mine notiunile de fidelitate cu dorinta. Fidelitate?! Fata de cine? Fata de mine însami... poate. Poate am devenit egoista, poate sunt pe ultima 100 de metri a feminitatii care mai poate fi dorita. Dupa 50 cred ca o femeie este trecuta la categoria hoaste batrâne. La fel cum si eu îi trec acolo pe barbati. Astept doar sa ma resemnez cu starea de fapt. M-am cam îngrasat. Am contribuit destui factori. Anxietate... dorinta, copiii în casa, Amalia... cu copioase mese în miez de noapte, înghetata...

... Mi-ar fi placut sa ramân grasa si imbecil de fericita cu rotunjimile mele dizgratioase. Mi-ar fi placut sa am ascunse undeva într-un colt al memoriei carnii toate aceste experiente, fara ca sa mi se fi întâmplat în realitate. Ca o pelicula care se deruleaza uneori si aduce un zâmbet în coltul buzelor, în timp ce eu as sta si as tricota hainute la nepoti. Credeti-ma ca nu ati vrea sa aveti toate memoriile mele din acest an. Bucurati-va ca nu le aveti. Le-as sterge cu buretele dar este imposibil. As vrea sa fi stiut sa ma opresc, sa aleg mai bine. Nu mi-a fost dat si acum ma tortureaza. Ce frumos ar fi sa poti spune ca nu ai nimic sa-ti reprosezi. Îmi reprosez atât de multe clipe întâmplate anul acesta. Prea multe. Poate daca as fi învatat ceva din ele... ar fi fost utile. Dar repet la infinit aceleasi greseli cu aceleasi persoane. Mi-a fost dat sa cunosc fata ascunsa a prea multor persoane. La fel au avut parte si ei. Pai... nu suntem frumosi dezbracati de hainele noastre de oras. Somnul ratiunii naste monstri... Eu mi-am pierdut uzul ratiunii. Cu foarte multi ani în urma... Am avut oare parte si de ratiune?! Pot sa ma disculp cu scuza ca fiecare are dreptul sa traiasca dupa propriile canoane?! Ca nu toti suntem facuti la fel?! Nu are rost sa ma îmbat cu apa rece....

6 comentarios:

  1. nu, iubita, nu.
    nu erai fericita grasa.
    sau fericirea aia putea fi ceva, dar nu se compara.
    acum , supla fiind de atata vreme, starea asta ti se pare normala. ai uitat cum te simteai inainte.
    nu stiu daca as schimba cu tine, nu stiu cum ar fi fost sa fiu in locul tau.

    hoasca batrana? dupa 85, poate :)

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina... m-ai facut sa râd. Sunt o hoasca batrâna pofticioasa la carne de pui tânar. Cum pun mâna pe el...îl nenorocesc pentru seara de ieri. Cum am mai spus...am memoria scurta si ma plàng de fiecare data. Stiu doar ca nu as da pe o partida de amor nebun o zi de plaja si Martini în compania fetelor. Sau...l-as duce cu mine...sa va vrajeasca si pe voi. Sa vedeti ca nu ati rezista nici voi. Eu cred ca virtutea este apanajul femeilor neasediate. E posibil sa ma însel. Poate mai sunt femei cu capul pe umeri.

    ResponderEliminar
  3. fetita frumoasa, faptul ca puiul e tanar e neimportant...
    important e ca pasiunea ta a intalnit-o pe a lui... daca ar fi avut 15 ani in plus fata de tine si ar fi fost la fel de intens asediul lui, iar n-ar fi contat varsta...
    bucura-te de clipa... la varsta lui senhor vei fi la fel de pasionala in povestiri :)

    ResponderEliminar
  4. p.s. si fii atenta ce-ti doresti... e foarte simplu sa te ingrasi la loc!

    ResponderEliminar
  5. @ Ajnanina... iubi al meu va pupa...si-mi da palmi. spune ca autostima mea este la un nivel foarte scazut. Asa ca mai mângâie ici pe colo...peste tot de fapt. Regreta doar ca nu poate petrece mai mult timp cu mine. Dar... si timpul petrecut îl fructifica la maximum. Cum de cele mai multe ori este pe fuga îl întreb daca eu sunt motivul ca nu se termina. Rar...dar se întâmpla... asa cam la vreo o ora.
    Îmi spune ca nu-l intereseaza finalul...ci parcursul. Trebuie sa vada fata mea ¨posedata¨ si fericita. Eu îmi cunosc privirea de felina satisfacuta. Dar a LUI... este un drog...nu altceva. Si apoi...si astazi mi-a cântat... dupa... yo soy tu amante bandido...cu o voce calda si învaluitoare. De mult ce va iubesc... vi l-as face si voua cadou. JUR... ca nu as fi invidioasa. MERITATI.
    Cu îngrasatul. Vina o poarta EL...pentru ca vrea pulpe si soldane. MOARE sa le mângâie. VREA carne si nu oase. Ma cearta de fiecare data când spun ceva de slabit. Deci...ioc motivatie.

    DAR... repet... Eu eram fericita grasa... pentru ca nu doream sa fiu IUBITA si DORITA. Mi-a crescut libidoul la ceruri... si asta este deja boala curata.(Nu este si parerea puiului). Lui i se pare normal...

    Doamne ce bine ne-am distra la o sueta. Merg acum sa croiesc. Poate revine puiul diseara sa-mi îmbrace o pereche de cizme. Chiar ar trebui sa învat sa fac înregistrari audio... ca sa-l auziti. Sincer le-a vrajit pe toate prietenele mele. Privesc cu încântare placerea gacicilor când sunt în compania lui... si ma bucur pentru ELE. Stie sa fie curtenitor si atât de atent cu femeile. Cred ca venereaza femeia în esenta ei... Pentru el nu exista vârsta... asta o stiu. Este un COPIL... mare. Când îsi da drumul... este o încântare. Acum trebuie sa vina sa-mi gateasca mie si lui señor. E ca si acasa... De fapt azi îmi spunea ca a iesit din casa...dupa o cearta monstruoasa si la mine... în 5 minute este fericit. Uita si se relaxeaza. Dupa o ora de povesti... are pofte si nu pleaca pàna nu are ce-i trebuie. Nu exista cuvântul NU SE POATE la el (nici eu nu sunt proasta sa insist pe NU). Si apoi... are chef de bucatarit. E de groaza. Ce ma fac cu EL?!
    Îmi cânta, ma seduce, ma corupe, ma domina cu un zâmbet angelic si cu niste ochi posedati. Tu ce ai face în locul meu?!

    ResponderEliminar
  6. :))
    daca nici asta nu ma va convinge sa slabesc, nu vad ce ar mai putea :))
    bucura-te de viata asa cum e...:))

    te pup cu drag...

    ResponderEliminar