martes, 7 de diciembre de 2010

O multitudine de îngeri care se joaca cu inima mea...

... nu nu credeti ca-mi petrec ziua... în fata laptopului.
Mai cobor din când în când la señor. Acum dadeau pe CADENA SER aceasta superba melodie. Nu m-am putut abtine sa nu-mi misc umerii obositi pe muzica asta îngereasca. Eu... cos, fac reparatii cerute de prietenii copiilor. Va asigur ca as coase un costum nou...în loc sa strâmtez câte un cm dintr-o pereche de blugi. Am pus-o pe nora mea sa desfaca cusaturile...ca sa înteleaga munca ce ti-o dau ...niste asa zise cusaturi de 5 minute. O ora pe cel putin...desfacutul si apoi...de zeci de ori de înfilat ata care se rupe din cauza grosimii materialelor suprapuse. Masina mea nu este profesionala...iar atele, fie ele scumpe sau ieftine... se comporta la fel.
Deci înca ma misc pe ritmuri. Copii fac curatenie generala la sefa în casa. Eu... am parte din perdele la mine în masina. Am profitat de harnicia norei mele si acum exploatez tânara generatie. Mai am câteva bucati de terminat. Salopeta lui Adrian... la care trebuie sa-i adaug la mijloc o bucata. Fiul meu este foarte înalt... Ce sa-i fac...asa a iesit. Are 1,91. La munca deci ....Giulia. PIXI... cumintel doarme în scaunul pe rotile. Marta... statuie. Señor sforaie. Becurile bradutului articial pâlpâie. Nu e iarna alba... dar e bine. Moralul meu... acceptabil. Inima... cu palpitatii din cauza celor prea multe cafele zilnice. Si acum...am sa-mi misc soldurile pe acest ritm. Si la umeri face bine.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario