miércoles, 8 de diciembre de 2010

S-a întâlnit puiul cu gaina batrâna...

Nu stiu de ce fac jocul asta stupid. Poate de frica ca sunt prea implicata emotional:
- Sunt patetica la vârsta mea sa ma comport ca o pustioaica. Sigur ai dedicat aceasta stupida melodie la destule femei.
- Nu. Niciodata.
- Cum pot eu sa ma îndragostesc de un barbat mai tânar cu zece ani decât mine?! Este irational. M-ai facut sa-mi schimb modul de viata. Tresar la fiecare masina care ia virajul càtre casa mea. Ma uit la orele care trec si sper sa vii. Nu am mai alergat ... pentru ca trebuia sa fiu acasa, în caz ca veneai. Nu m-am culcat luni seara la mansarda la 7 seara desi eram frânta de oboseala. De frica ca poate vii si nu aud soneria de la poarta.
- Eu nu vreau sa-ti schimbi viata pentru mine. Nu vreau sa suferi.
- Poti iubi fara sa suferi?! Poti sa-ti impui sa nu iubesti?! E patetica iubirea la vârsta mea.
- Iubirea nu tine cont de vârsta celor doi implicati. Câti ani are sufletul tau?
- Nu stiu. Cred ca nu a trecut de adolescenta. De asta ma comport atât de stupid. Uite... am plâns doua zile din cauza melodiei acelea stupide. Si-mi spuneam ca trebuie sa te scot din suflet înainte ca sa ma ranesti. Ma omori cu zilele si nu ma pot concentra la nimic. Si nu vreau sa ai probleme acasa din cauza ca vii aici.
- Problemele le am cu mult înainte de a te cunoaste pe tine. Tu doar ma ajuti sa ma linistesc. Uite, faptul ca vin si numai pentru câteva minute sa te vad... e atât de relaxant pentru mine. Esti refugiul meu.

... Si mi-a cântat din nou si din nou... privindu-ma în ochi, sarutându-mi mâinile, sarutându-mi lacrimile.
...No encuentro palabras que puedan decir
lo maravilloso que es poder sentir
el calor de un hogar
que refugias en ti

- Doamne ce frumosi ochi ai!...
- Ramâi? Începe partida de fotbal. Barça are nevoie de sufletul meu alaturi de ei. Nu au câstigat niciodata cu Rubin Kazan... asta pentru ca nu m-au avut pe mine de suporter.
- Giulia, cu ce ma ajuta pe mine si pe tine daca astazi Barça câstiga?! În disperarea mea ... mi-e totuna.
- Pe tine nu... dar pe mine... ma emotioneaza jocul lor. Deci?! Ramâi...sau nu?!
- Nu pot. Am trecut doar sa te vad.
...Avea astazi o fata atât de trista si de speriata. Aproape ca plângea. Chiar a crezut ca vreau sa-l parasesc.Cred ca nu ar trebui sa ma mai joc cu el...ci ar trebui sa ma bucur cu adevarat de fiecare minut pe care viata ni-l face cadou. Ma tot leg de el ca ma va parasi când de fapt nici un gest de al lui nu-mi da de înteles asa ceva.

... Mi-a sunat între timp telefonul fix. Nu ne-am înteles....asa ca am pus receptorul în furca.
Apoi... a sunat mobilul...si deja stiam ca numai A. putea sa fie. M-a chemat sa o însotesc la multicine. C. era în curte, vorbea la telefon. Eu m-am dus sa-mi pun repede colanti negri cu pietricele argintii si un tricou tip barca... foarte decoltat. Ma fardam si-mi puneam fond de ten. C... nu a rezistat, desi stia ca A era pe drum. Parca poti si vrei sa-l refuzi?! Este visul fiecarei femei... Unde te apuca... dar sa fie!!! Asa ca am ramas pe jumatate fardata. Soneria care te scoate din minti când nu trebuie.... La poarta A... eu fuga:
- Asa vii? Puneti ceva pe tine.
- Un moment... Nu stiam ca iesi asa de repede de la consultatii.
... Si în timp ce eu topaiam ... ca sa las totul în ordine... a iesit si C... si s-au povestit doua minute. A... a plecat la masina. C... si din poarta înca mai saliva.
- Hai cu noi.
- Nu pot. Dar daca vreti va duc eu. Dar mai apoi cum va întoarceti?!
... Salivaaa... Hm... ce placere pierduta. Dar asta este. Adrenalina a existat. L-am lasat cu poftele. Eu... încalzita cum trebuie am alergat spre masina Amaliei. Doamne ce placut e sa vezi un barbat tânar si frumos salivând. Hm... cred ca m-am dilit.

- Unde vrei sa mergem? La film, restaurant sau discoteca?! Sincer vorbind... de discoteca nu sunt în stare astazi, dupa doua nopti nedormite si un schimb dublu astazi.
- Unde vrei tu. Daca tot mi-ai întrerupt o partida de amor pe întunericul bezna din baie ... mergem unde vrei tu.
- Nu-mi spune. S-a dat la tine...stiind ca vin imediat?
- Pai daca atunci m-a vazut prima data în colantii astia. Se ruga doar sa aiba timp sa termine. Sorry... Sincer vorbind chiar îmi vin bine si stiam dinainte de a-i pune ce reactie va avea. Acum sa-mi para rau ca pot sa-l incit...cica fara sa vreau?! ha... s-a întâlnit puiul cu gâina batrâna. Atâta doar ca nu m-am gândit ca-mi va trage hainele de pe mine... acolo pe loc. Doar sefa mi i-a ales la târg. Dar ea... doamne fereste nu si-ar pune niciodata asa ceva. Uite... cu bluzita-rochita bej, tricotata, si geaca asta visinie merge super.
- Da...tu eleganta si eu... vai si amar de curul meu.
- Ce sa-ti spun. Haine de dos duros. Chiar mi-a strigat fiica lui Enma, astazi la telefon, ca trebuie sa-i tricotez câteva...cànd vine acasa de Craciun. Probabil am sa-mi petrec noptile tricotând cu C. lânga mine. Dar macar tricotatul merge si pe întuneric. Chiar si cu ochii închisi.
- E ceva ce nu stii face?
- Deh... sunt destule trebusoare care mai au nevoie de exercitiu. De pilda salsa. Dar am progresat. Cu asa profesor nu ai cum sa nu prinzi miscarile.
- Si chiar ati facut-o acum?
- Da...Ca doar eu nu sunt rece ca tine. Eu nu am nevoie de rugaminti. Si apoi ce pisici am facut pâna ai venit tu? Doar am si vorbit, chiar prea mult. Am vrut sa renunt la el. Dar are o fetisoara de înger... si nu pot.
- Cum sa-l parasesti acum, în plin amor?! Esti nebuna? Te-ai anchilozat la cap, fata draga?! Asa ceva nu se face.

... Am ajuns cu destule peripetii la zona comerciala din oraselul vecin, facând mult mai multi km decât era nevoie. Asta este... Ne-am oprit sa mâncam un kebab si apoi altceva, asemanator. La tele ...meciul. Eu...cu sufletul acolo... La Barça, care logic... ma avea si pe mine în tribune. M-am ridicat de câteva ori si am dansat... de bucurie... Câstigau ai mei. Clientii se uitau la mine zâmbind. Amalia...încântata ca sunt fan culè ca si fiul ei. Ha ha... nu stia draga de ea ce pasionala sunt?! Apoi daca fac ceva... pun pasiune în tot ce ma înconjoara. Munca, placere, hobbyuri... viata. Ne-am povestit cu sibianca de la restaurant si bineînteles ca am mai încercat sa schimb câte ceva din ranchiuna ei... contra a noi, toti stranierii. Eu o iubesc asa cum este... De brat ne-am plimbat prin tot complexul acela. Pâna când ne-am gândit ce film ne-ar placea... era deja prea târziu. Ne-ar fi dat bilete pentru miezul noptii. Am amânat pe alta zi. Ei i se închideau ochii.
- Ai vrea sa conduci tu masina catre acasa?!
- As vrea si as putea... dar cum nu stiu pe unde am carnetul de conducere prin casa... as risca sa ma bage la puscarie...si acolo m-as face lesbiana, ca s-ar da alea la mine. hahaha...

Mergeam catre masina. A... se cam clatina. Nu bausem decât apa... dar se vedea cât este de obosita.
- Tu te bucuri de multe libertati aici în casa asta. Vine familia la tine, sta cât vrea, ai un amant si traiesti cum vrei, primesti pe cine vrei. Prieteni, clienti de croitorie.
- Pai eu asa am gasit starea de lucruri. Cea dinainte statea aici cu fiica si cu doi copii...ma rog din când în când. Dar cum nu a vrut sa locuiasca 24 din 24 aici... adica vroia sâmbetele si duminicile libere... si mai si pleca pe furis noaptea si seful, facând patrula prin oras a vazut-o nu o data, pe la doua noaptea venind din oras... în orele când era platita...pai... a trebuit sa plece. Adica cealalta lua bani si de aici si din alt loc... si alerga biata. Dar señor era gasit de fiecare data cazut pe jos si înghetat de frig. Si apoi o chemau pe sefa si seful, în miez de noapte, sa-l ridice de pe jos pentru ca el se încapatâna sa nu vrea sa fie ridicat. Cu mine nu i s-a întâmplat asta... decât din cauza halucinatiilor provocate de medicamente. Dar eu zburam de la etaj si-l ridicam fara sa-mi dau seama de unde am forta necesara. Si apoi... mi-am cerut voie sa am un amant care sa ma viziteze.
...La spusele mele... pe Amalia a apucat-o râsul în hohote.
- Da auzi...la voi toata lumea este asa de directa? Chiar ti-ai cerut permisiunea sa te viziteze un amant? Poate ai spus si tu ...un coleg, un amic...
- Ce?! Tu crezi ca eu ma ascund dupa degete?! Pai nu mai sunt copil si nici pudoarea nu mi s-a predat la scoala. Ce am în gura si-n capusa. De asta eu fac amor...iara tu numai visezi la cavaleri blonzi, curtenitori. Acum vad ca ti-a trecut somnul si vei putea conduce cei 10 km pâna acasa... hahaha
... Am ajuns acasa si... i-am pus melodia si textul de la Cancion para ti. I-a placut si ei. Am ramas sa mergem mâine la Morella, la restaurant sau ce o fi. C... poate va veni mâine sa ne dea lectii de dans. A. ma tot convinge sa merg cu ea într-o excursie în State. Chiar a cautat o croaziera în Caraibe.
- Nu pot, stii bine. Cu cine sa-l las pe señor?
- Esti materialista. Spuneai ca nu-ti cumperi luna trecuta cremele pe care ti le-am recomandat pentru ca nu ai bani. Nici acum nu le-ai cumparat. Ce ai facut cu salariul tau?
- Ce? Doar stii ca mi-am cumparat bijuteriile si i-am umplut portbagajul fiului meu. Si... datoria la sefa...si imediat mi-am cheltuit banutii...în câteva zile. Ce? Am eu contul burdusit ca al tau?
- Hai tu.... închiriem în State o masina...si avem parte de aventura... Nu fii zgârcita. Stii ca locuiesc în vila asta rece... numai pentru ca fiu aproape de tine. Altfel ar fi fost si financiar mai rentabil sa platesc doar o camera.

... A... a plecat. Ce stie ea câte gauri am eu de astupat?! Si mai am si grija lui C. Nu puteam sa întâlnesc un bocotan?! Nu... Acela ar fi fost arogant si nemernic. Asta... e dulce si-mi pupa degetele de la mâini si de la picioare. Nah... nu-l gaseam asa. Ce vorbesc?! L-am cautat eu? Mi l-au adus picioarele bronzate si parul meu blond, ciufulit, acum exact 6 luni... pe 7 iunie... cândva, în miez de zi... pe când ma fâtâiam eu tantos pe troace, îmbracata în rochita mea roz, cam scurtuta ce-i drept. Sa-mi fie de bine si la vara... cald. Da... si metge sa faca bine sa-mi spuna merçi pentru ca are chiriasa numai datorita mie. Ia sa-i spun sa-mi faca si mie rost de o foaie de boala platita. Ce vorbesc?! Mi-ar face oricare dintre ei ...si zece... dar nu se poate. La ce-mi folosesc ei mie?! Pai ... sunt prietenii mei si nu ai familiei indigene, ceea ce înseamna foarte mult pentru mine. Da... cred ca acum stiu cine ar sari sa ma ajute la orice ora din zi si din noapte. METGE... al meu. El este prietenul meu cel mai bun. Ce ironie a sortii, nu-i asa?!... Cred ca ar mai fi cineva, nu-i asa, cerebralul meu prieten ?!... Unde-mi esti?! Cum sa-mi caut eu prioritatile în viata?! Poate fi C.?! E drept sa fie el?! Sa ma las purtata de val si sa traiesc clipa, fara sa ma gândesc la viitor ?! Da-mi macar un indiciu... sa stiu si eu ce sa pun pe lista aia...

2 comentarios:

  1. Sunt zile cu care nu te mai intalnesti in viata.Inainte...INAINTE...iti amintesti cand ai TRAIT ultima oara?

    ResponderEliminar
  2. @ MyEyesOnYou- comentariul tau m-a emotionat. Eu scriu pentru ca am sufletul prea plin. Nu este exibitionism. Scriu pentru voi...prietenele mele. Încap si este inclus si un prieten. De ceilalti îmi este frica ca nu ar putea întelege. Nu mi-e frica ca m-ar judeca. Nu vreau sa provoc pe nimeni si nici sa ofensez pudoarea nimanui. Vreau doar sa am libertatea de a scrie cum simt si cum traiesc, desi te asigur ca ma înfrânez... pentru ca sa nu intru în vulgaritate. Nimic din ce mi se întâmpla acum nu are urma de vulgaritate. Am întâlnit un barbat care vorbeste elegant... Con permeso...don Tomas. O alinta pe Martita... si pe toti din familie. Doar teama de a ma trezi din vis ma paralizeaza si ma face sa fiu rautacioasa cu el. Cànd am trait ultima oara?! Asa cum mi se întâmpla acum... niciodata. Dar... am visat la o iubire imposibila... chiar vara aceasta. Diferita de ceea ce mi se întâmpla acum... Profunda si distrugatoare. Foarte diferita ... mistuitoare. Daca ar fi fost sa aleg?! Cred ca alegeam ... cealalta. Nu ar fi fost inteligent din partea mea.

    ResponderEliminar