martes, 21 de diciembre de 2010

No te puedo comprender...corazon loco...

Nu pot dormi... Orice as face... Poate fizic nu sunt destul de obosita. Psihic ... sunt la extreme. Încerc sa citesc ... dar depaseste puterea mea de asimilare. Am limitele mele... Nu poti compensa anii de îndobitocire. Pe cine amagesc?! ...
Ajung atunci la aceleasi seriale. Doi barbati si jumatate... Desperate wives... Minti criminale... si apoi filme si iar filme. Nu ramân cu mare lucru... Poate doar cu un aforism care ma obsedeaza mai apoi câte o zi întreaga...
- "Si luchas con monstruos, cuida de no convertirte también en monstruo. Si miras durante mucho tiempo un abismo, el abismo puede asomarse a tu interior." (Friedrich Nietzsche)
... Es mejor escribir para uno mismo y no encontrar público, que escribir para el público y no encontrarse uno mismo”. Cyril Conolly...

...
Eu ma caut doar pe mine... Parte din mine, maestre. Printre picaturile de ploaie, printre razele de soare. Am ìntrat si aseara sa-mi clatesc ochii pe acuarela din casa medicului. A fost acolo în toti acesti ani... dar abia de câteva zile ma obsedeaza. Nu am ajuns nici acum sa o fotografiez. Dar voi ajunge. Si da... are un colt de mare , doar ca fiind pe nuante alb, bej, begru gri... nu am observat decât dunele albicioase. Poti sa te uiti de zeci de ori la un tablou si sa nu vezi totul... Ochii tai nu percep tot ansamblul...

... Doamne mi-e rau de oboseala. La 1 noaptea mi-am luat pastilele de somn... si acum mi se par putine orele de somn. Si ... trebuie sa-mi încep rutina zilnica. Apoi... daca am putere... gimnastica la Polideportivo. Bine ca macar nu merg la alergare. Nu alergarea în sine ma deranjeaza ci lipsa mea de motivatie. Sau poate motivatia Enmei. De a face efort cu orice pret, în speranta recâstigarii tineretii pierdute. Nu din placere ci din încapatânare. Eu... alerg si fac din placere lucrurile. Din pasiune... daca nu ... nu le fac. A face ceva cu scârba... dar cu un scop tâmpit... ma deranjeaza. Manânc... ce-mi pica bine. Si când îmi pica bine. Ciocolata si înghetata... ? Pai aia sa fie daca-mi face placere. Compensez cu o salata amârâta. Dar ma omoara îndârjirea inutila. Nu pot sa vad miscarile de nonsportiva. Nu pot sa mai vad zecile de exercitii facute cu jumatate de masura... doar însumând la numaratoare. Daca faci o fandare... fa-o pâna se întind muschii. Dezdoaie genunchii... desfa picioarele. Poate ma obsedeaza pe mine liniile perfecte. O fi deformatie profesionala... planse si schite ... Acolo nu exista decât curbe perfecte. Ca si corpul uman. Curbe perfecte. Picioare drepte... spate drept. Da... îmi verific si-mi fortez spatele. Trebuie...pentru ca orele de cusut la masina mi le curbeaza inevitabil. Dar încerc sa le corectez... din când în când. Maestre... mai omorât cu atâtea întrebari. Nu mi-ai spus ce fac când raspunsul la întrebarea ... ¨îmi face bine?¨... este NU... si totusi trebuie sa o fac... din jena de a spune NU...
... Îmi face bine sa ma ridic din pat? ... Nu... dar daca nu o fac... are sa ma mustre constiinta. Nu are sa ma primeasca señor cu acel tont...Hi... în loc de buna... când voi intra în camera lui si nu o voi vedea nici pe Marta ... îmbracata în rochie de vara ... în zi de ploaie. Nu... nu am voie sa fiu deprimata. Nu ma pot lasa învinsa de toane si imbecilitate. Trebuie sa-mi afisez zâmbetul de încântare. Amalia spunea ca femeile care au îngrijit-o pe mama ei toate au ajuns deprimate. Dar eu cu un bolnav de Parkinson si cu un Sindrom down? Am voie sa nu vreau sa-i vad macar o ora pe zi. Ca sa-mi încarc bateriile? Am voie sa-mi fie scârba de atâta rahat cât am spalat în acesti ani? Am voie sa ma rup de ei? NU... nu am voie. Depind economic de ei. Traiesc în Paradis. Ce-i drept cam întunecat...Ce-i drept cam în tacere... nu suportam nici macar un minim volum la televizor. Dar... ma refugiez în castile mele... si trag câte o înjuratura în gând... printre dinti. Si mai arunc o privire màrii... de dincolo de grupul de cladiri....

La treaba Giulia... Gimnastica s-a amânat. Vin copii cu tata cuscru. Hai sa-l ridicam pe señor si sa zâmbim... Chiar daca afara ...ploua mocnit. De iarna... nada. Poate doar o toamna ploioasa. Vive con la nostalgia que te dejè...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario