domingo, 19 de diciembre de 2010

Rie sin la alegria que te robè....

Ascult muzica...fara sa o aud. Te citesc si recitesc. Caut acel plan B. Caut în memorie chipuri si acea licarire. Nu am vazut-o la nimeni asa ca nu stiu cum este. Am câteva pahare de Vermouth la bord. Mai mult gheata decât licoare care sa ma amorteasca. Da stiu... efectul este doar de câteva ore, dupa care te trezesti la realitate.

... C. a trecut pe aici. Cu aceiasi fata trista... Nu am cum sa-i rezist. Ma întrebam daca-mi face bine sa-l revad?! Eram distanta si detasata. A început sa-mi cânte... si m-am înmuiat. Cancion para ti.... Si atunci uit sa ma întreb daca-mi face bine sau nu. Stiu doar ca ma domina cu privirea si vocea lui. Si... uitam... Cine de cine are nevoie?! Eu de el... sau el de mine? Si-mi cânta la nesfârsit aceiasi melodie.... si are o voce asa de calda si buze atât de dulci. Venin... amestecat cu miere. Ma domesticeste... îmi saruta mâinile si buzele, si ochii. Bestie seducatoare... doar atât apuc sa spun...

... Dar nu am sa ma mai implic emotional. Poti si vei avea corpul meu. Si am sa privesc la fel corpul tau. Fara continut. Am sa ma ametesc si am sa ma bucur de tot ce-mi oferi... fara sa ma întreb nici de ce eu si nici cât timp va dura. Am sa ma daruiesc cum nu am mai facut-o. Sa vedem daca voi ajunge la acea stare... Nu am sa mai am scrupule... Asa cum nici tu nu ai. Am sa schimb cipul. Am sa devin ca si tine. Prezent si absent. Am sa privesc aceasta relatie dinafara... distanta. Doar doua corpuri crispate, îmbratisate în noapte...

- Am vrut sa vin sa-ti cânt cu chitara... dar ma asteapta acasa sa cântam colinzi în fata Belenului. Era chitara în living, dar nu aveam cum sa ies cu ea acum. Vin zilele astea.

- Sa-mi compui un cântec. Sa vad ce simti cu adevarat. Nu-mi ajung mângâierile tale. Si nu ma mai incita. Pleci fara sa ma bucur de tine. Du-te ca te asteapta...

- Esti aici... cu mine... în inima mea... Sa-mi înregistrezi si mie Cancion para ti. Am auzit-o ultima data prin 94... si mi-am adus aminte de ea... când am vrut sa sti ce simt pentru tine. Trebuie sa te am cu mine... prin aceasta melodie.



Mi-a cântat si în poarta...înca si înca o data aceleasi versuri... Dar nu am sa ma abat de la calea mea. Este doar o idila. Nu-mi umple zilele si noptile. Este doar o diversiune placuta de la cotidian. Un drog... Cearta sau discutia de acum doua zile a fost binevenita. Acum fiecare stie ce simte si ce asteapta celalalt. Eu... stiu ca am reusit sa ma detasez de emotional. Am sa fiu bestie fara inima ... cum este si el... desi îmi cânta la urechi... cu mâna mea în mâna lui. Dar am sa ma caut pe mine. Am sa ma folosesc de serviciile lui...în lipsa de altceva. E tânar... bata-l cucul si stie ... sa se faca placut si util.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario