domingo, 1 de noviembre de 2009

Todos Santos


Nu am uitat ca azi este Ziua Tuturor Sfintilor la catolici, transformata la noi în Ziua Mortilor. Asa cum nu am uitat sa-i amintesc în gând pe toti cei care nu mai sunt printre noi. Cu fiecare an, lista celor dragi care nu mai sunt printre noi se face tot mai lunga.

Bunicii mei, socrul meu, bunica sotului si ceilalti bunici ai lui. Unchi, matusi, verisori mai apropiati sau îndepartati, nasul nostru de cununie Gigi, fosti colegi de munca, fosti colegi de scoala si universitate, vecini, prieteni dragi.

Si voi, dragii mei Adi si Eva.

Pentru voi toti am aprins o lumânare si am spus o rugaciune.

1 comentario:

  1. Dumnezeu sa-i odihneasca pe toti cei plecati dintre noi! Vad ca esti o buna credincioasa. Dumnezeu sa-ti dea numai bucurii si multa sanatate!. Intamplator si eu am fost pe la tine astazi. Daca as putea ti-as trimite cu mare placere o portie de sarmale. Sa aveti o saptamana plina de bucurii!

    ResponderEliminar