martes, 3 de noviembre de 2009

Oare vine vara?


V-am pus aceste fotagrafii, facute de mine astazi, ca sa va încalzeasca si sa va faca sa va gânditi la vacanta ce va sa vina.


Puteti întelege de ce autohntonii îi spun Rovell d´ou? (galbenusul oului) pentru clima foarte placuta. Fac poze ca sa va transmit ceva din bucuria mea la vederea màrii. Sunt un copil mare, care se entuziasmeaza...




insula din îndepartare este Peñiscola, cea cu castelul.
am surprins aceasta imagine pentru ca sa nu credeti ca exagerez când spun ca azi soarele era torid.
îmi plac foarte mult plantele si copacii de aici.


11 comentarios:

  1. Buna idee! La noi este frig si asteptam zapada. Pana o sa vina vara sa ne bucuram si noi de soare o sa ne uitam la blogul tau sa ne treaca dorul. Numai bine va doresc!

    ResponderEliminar
  2. Te invidiez! La noi e lapovita si frig.
    E frig si afara si in suflete!
    Asteptam vremuri mai cumsecade!
    Toate cele bune!

    ResponderEliminar
  3. Frumoase poze ,frumoase locuri ...
    Ma bucur si eu de bucuria ta
    de a vedea marea ...
    si ...as zbura si eu spre tarile calde...
    ca la noi a inceput romantismul
    cu lemnele de foc
    bagate sa arda in semineu ...
    numai cine nu a trait la tara ...
    nu stie cit de "grozav " e
    sa bagi lemne in soba vreo 4-5 luni pe an ...
    ha ha ha....

    ResponderEliminar
  4. Asa cum au spus si ceilalti, la noi e frig si lapovita.

    ResponderEliminar
  5. nu vreau sa credeti ca nu am nostalgia sobei de lemne.
    Pur si simplu sunt îndragostita de mare, si nu numai vara.
    Cum v-am mai spus, am fost de vreo doua ori la plaja, mai mult pe fuga. Mie îmi place sa o privesc.:p

    ResponderEliminar
  6. Mulțumim fiindcă împărtășești astfel de clipe cu noi.

    Și eu ador marea.

    Ai reușit să îmi transmiți o stare minunată încă de la primele ore ale acestei zile prin acestă postare.

    Te îmbrățișez cu toată dragostea!

    ResponderEliminar
  7. va îmbratisez cu mult drag pe toti.
    V-am pus aceste fotografii tocmai ca sa va încalzesc sufletele.

    Mi-a prins bine concediul acasa, tocmai ca sa învat sa fiu mai umila, daca mai încape.
    sa ma bucur de fiecare zi care îmi este data sa traiesc pe aceste meleaguri.

    ResponderEliminar
  8. Frumoase fotografii. Ar fi bine să vină vara, dar pe-aici mai avem de aşteptat... Numai bine vă doresc!

    ResponderEliminar
  9. Wow...ce peisaje...abia astept vara viitoare si sa revad marea...

    ResponderEliminar
  10. acum sunt zile cu vànturi puternice, de pâna la 100 km/h.
    dar si asa marea este frumoasa.

    ResponderEliminar