domingo, 15 de noviembre de 2009

Fideua, mejillones, calamares


10 comentarios:

  1. Giulia, vrei sa-mi provoci greata :))

    ResponderEliminar
  2. ma asteptam la asa ceva din partea ta.
    Nici sotului nu-i plac, dar mie DA! 8-}

    ResponderEliminar
  3. Nu se poate, ce ne faci, Giulia ?! Eu, una, mor de pofta...

    ResponderEliminar
  4. @ Leo- Te asigur ca au fost delicioase!

    Atâta doar ca lui Geo i-au facut greata, dar eu pot sa manânc orice ¨bicho raro¨.

    ResponderEliminar
  5. Si eu mananc orice ciudatenie ! Dar minunile de mai sus nu sunt deloc ciudatenii !

    ResponderEliminar
  6. uhhh...arata delicios....creca ma duc in bucatarie sa pap ceva.. mi-ai facut pofta cu aceste poze :P

    ResponderEliminar
  7. mhhhhhh MINCARE !!!!!
    ahhh ce as mai gusta !!!!

    ResponderEliminar
  8. Vivan los bichos raros!:) Eu iau calamarii întregi si-i privesc cu mare drag înainte de disectie:) Tocmai am facut tagliatelle cu legume si cozze (mejillones) sâmbata seara. Scoicile le iau crude într-un saculet si le gatesc in doi timpi si trei miscari. De fapt eu nu prea manânc altceva decât fiinte subacvatice. Unde includ si rata:)

    ResponderEliminar