jueves, 5 de noviembre de 2009

doar un gând rebel

Am niste minute libere, asa ca am sa profit sa mai scriu câte ceva despre cele ce se ìntâmpla în jurul meu.

Intru încetul cu încetul pe fagasul normal al zilelor monotone. Doamne multumesc pentru monotonia si linistea acestor zile. Mi-e si frica de multe ori sa ies din ¨casa¨, ca sa nu ma întristez. Vestile lumii exterioare sunt de cele mei multe ori triste. Somaj, deznadejde, neîntelegere, boala, debusolare.

Sunt egoista veti spune. Mi-ar placea sa ma bucur de momentele de relaxare financiara pe care le-a adus serviciul meu, dar nu pot sa nu ma gândesc la anii care vin. Perspectivele sunt sumbre. Somaj, o pensie mica, necesitatea de a munci înca multi ani de acum înainte pentru a putea duce o viata càt de cât decenta.

Prieteni, mai deznadajduiti decât mine, cautând o cale de scapare din ghearele falimentului. Nu am uitat ca si pe mine doar disperarea m-a facut sa iau calea strainatatii. Nu mi-am propus ,la terminarea studiilor, sa devin femeie de servici, pentru ca asta sunt, chiar daca suna urât. Fac toate muncile unei femei de serviciu. Frec wc-urile din case si spal gresia si geamurile. Nu consider umiliant oficiul meu, dar au fost timpuri când mintea mea o foloseam pentru a face bilanturi metalice si balante contabile. Când conversatiile purtate erau de alt nivel.

Si asta, în conditiile în care soarta m-a adus sa îngrijesc o persoana deosebit de culta, care stie mai multe despre mitologie decât am stiut eu vreodata, si care zi de zi ma pune în situatia de a mai cauta ceva pe internet. Stii Giulia ? ...

6 comentarios:

  1. Eu ma astept sa gasesc aici incredere in Cel DE Sus, deci optimism...

    ResponderEliminar
  2. fiecare trebuie sa fie mandru de ceea ce face! O zi minunata Giulia!

    ResponderEliminar
  3. Draga mea dragă, omul sfințește locul.

    Nu trebuie să ne fie rușine niciodată de ceea ce facem atâta timp cât muncim cinstit...

    Te admir și apreciez pentru ceea ce ești, pentru ceea ce faci, pentru sinceritate.


    Pupici geaninoși în cantități industriale.

    ResponderEliminar
  4. serviciul meu are multe fatete, si am destule satisfactii, doar ca uneori îmi lipseste acel ceva, colegi de munca, provocari ale mintii, date limita.

    zilele mele sunt o rutina, placuta cei drept.

    am acum timp pentru tot ce nu puteam sa fac înainte.

    sau sunt prea singura?

    noroc ca va am pe voi, dragilor.

    ResponderEliminar
  5. Incantator ! Mi-au mers la inima cuvintele tale, si mi s-a incretit carnea pe mine gandindu-ma la situatia de ansamblu... Sa alegi intre confort material, o viata indestulata si falimentul conversatiilor purtate la alt nivel.
    Te inteleg perfect.
    Bine totusi ca persoana pe care o ingrijesti reuseste sa te provoace intelectual.

    ResponderEliminar
  6. Te admir pentru ceea ce esti!
    Iti inteleg nemultumirea,dar nu le putem avea pe toate.
    Sa multumim Domnului pentru ceea ce ne-a dat si sa-l rugam sa aiba grija de noi cum stie mai bine!
    Toate cele bune!

    ResponderEliminar