jueves, 25 de febrero de 2010

Primul portret, dupa multe luni



KJ

6 comentarios:

  1. @ Lisandru- ca mie asa-mi place mai mult sa-ti spun. Pentru încalzire e bun. L-am facut prea slab pe KJ, asa ca ar trebui sa dea de baut. Important e ca mi-a revenit cheful de desn si pictura.

    ResponderEliminar
  2. Exprimă bunătate chipul...

    Te îmbrăţişez peste normă!

    ResponderEliminar
  3. @ Geanina- este o persoana buna KJ, chiar daca pe mine m-a ranit. Nu a fost timpul meu în sufletul lui.

    ResponderEliminar
  4. A, foarte frumos ! Daca-i mai adaugi si cateva umbre pe la nas, pe la gat, e perfect !
    Mie nu-mi ies niciodata portretele. Totusi, niciodata sa nu spui niciodata, nu ? :)

    ResponderEliminar
  5. @ Leo - L-am facut în mare graba si fara mare chef. Doar de dragul de a face ceva, fara sa trebuiasca sa ma misc din fotoliu.

    Fotografia dupa care am facut-o nu prea avea umbre pe nas, dar voi încerca sa vad ce iese. Sper sa nu stric ce am facut!!!

    ResponderEliminar