lunes, 1 de febrero de 2010

Marea de luni dimineata





10 comentarios:

  1. Ai atat de multe imagini cu Mediterana si o vinzi atat de bine, ca imi e dor rau de mare, de oricefel de mare sau ocean...

    ResponderEliminar
  2. Ahhh... de aia trec eu pe la tine ! Sa vad poze proaspete cu marea... Superbe !

    ResponderEliminar
  3. @ Edu - eu sunt îndragostita de mare. Si indiferent cât de grabita as fi, si câte instantanee as avea, tot ma minunez de frumusetea ei. Este alta de fiecare data. Si apoi frumusetea ei ma umple si pe mine de bunatate si fericire.

    @ Leo, abia astept vara. Sa pot zburda pe plaja. La ora cân cobor eu, este foarte putina lume, asa ca pot spune ca este numai a mea. Si implicit a voastra, pentru ca v-o daruiesc cu drag.

    ResponderEliminar
  4. Marea întotdeauna mi-a dat o linişte interioară de zile mari.
    Privesc îndelung imaginile şi totul devine etern.

    PUPICI GEANINOŞI PESTE NORMĂ!

    ResponderEliminar
  5. @ Frumoasa Geanina Lisandru- marea si mie îmi da o pace si o liniste interioara, nepretuita. Daca tu simti asa privind imaginile, Imagineaza-ti ce simt eu privin imensitatea albastra a marii. DA, astazi era albastra.

    Pupicii Geaninosi sunt bineveniti. O îmbratisare calda din partea mea tuturor Lisandrilor si bineînteles lui Anamaria.

    ResponderEliminar
  6. Norocoasa!!!!!
    Facem un schimb?Un val de mare,contra piatra si cactusi!

    ResponderEliminar
  7. @- Ema - desi îmi plac muntii care se vad de pa terasa casei mele, din România, nu se compara cu marea.

    Si totusi mie îmi este frica sa ies sa înot în larg.

    Iar în ce privestii cactusii si piatra de la voi, au si aceia farmecul lor.

    ResponderEliminar
  8. Marea e splendidă, câmpia e frumoasă, dealurile sunt magnifice, dar ... pentru munţi nu mai găsesc superlative!
    Tot mi-e dor de amre ...

    ResponderEliminar
  9. @ Zamfir - se pare ca azi toti ati savurat putina mare.

    ResponderEliminar