sábado, 20 de febrero de 2010

Mi-e dor de mine

Ultimele raze de soare patrund printre lamelele jaluzelelor de la usile glisante ale comedorului. Mi-e dor de o plimbare lunga. Singura, pe lungul paseo de la Peñiscola. Stiti, nu am facut niciodata întregul traseu. Sunt multi kilometri. Si eu am întotdeauna putin timp la dispozitie.

Mi-e dor de mine. Ma întreb uneori cine este persoana aceasta vulnerabila. Cine surâde din spatele ochilor verzi? Unde este femeia care lua pe toti în zeflemea? Nu ma simt confortabil, asa despuiata de kilograme. Poate sunt mai placuta la vedere, dar sunt neprotejata. Chiar am nevoie sa fiu protejata? De cine si de ce? De fapt raspunsul este la îndemâna. De mine, de viata, de sentimente.

Mi-era usor sa mimez sentimente. Mi-era mai usor sa nu simt nimic.

2 comentarios:

  1. Si uite asa Giulia draga, ne-ai uimit pe noi cu profunda documentatre a raspunsului tau, dar cred ca si pentru tine a fost interesant... Te-ai (re)(auto)descoperit, acum ai dovada ca faci si gândesti asa si nu altfel pentru ca...asa îti este scris tie în stele :)
    Eu sunt de parere ca Astrele ne influienteaza într-o oarecare masura caracterul, dar educatia pe care o primim si mai ales autoeducatia, îsi pun cea mai mare amprenta pe felul nostru de a fi...
    O zi buna Giulia! Si multumesc ca ai preluat Leapsa :))

    ResponderEliminar
  2. @ Carmen, draga mea, nu stiu daca cred în horoscoape. Sigur nu în cele zilnice, saptamànale , anuale.

    Dar ma recunosc în cele generale. De foarte multi ani. Autoeducatia doar ne stavileste impulsurile. Eu stiu sa cer iertare, sunt foarte toleranta cu ceilalti, tocmai pentru ca stiu càt este de greu sa te controlezi. Dar nu ma mint si încerc sa nu mint pe altii. Pot sa trec sub tacere anumite aspecte, care i-ar rani. Nu cer imposibilul. Sa nu-mi ceara nici ei sa fiu altceva decât sunt. Carne si emotii!!!

    Visez la cavalerul în armura, care nu exista decât la masa Regelui Artur. Dar stiu ca si acela m-ar plictisi dupa un timp. De aceea sunt singura, chiar daca nu în acte.

    Poate ca-mi si place asa. Sa fiu libera!!! Acum depinde numai de mine sa stabilesc limitele acestei libertati. Nu vreau sa dau explicatii nimanui pentru sentimentele mele. Si nici sa ma simt vinovata pentru ca simt.

    Poate de asta nu sunt nici profund religioasa, desi cred, respect pe cei care cred. Dar pentru ca nu pot fi o virtuoasa fatarnica, nici nu ma mint.

    ResponderEliminar