miércoles, 10 de febrero de 2010

bañador adornado

Costumul de baie are toate paietele lipite de mâna, mai putin banda aceea lata argintie pe care am cusut-o cu mâna. Niste perechi tinere se îmbraca în seara de vineri cu acest costum de baie si un capot verde màr, inclusiv unii baieti mai trazniti. Ceilalti barbati tineri îsi pun treningul negru pe care am pus aceleasi paiete cu scris pe spate. Nu a fost munca mea ,pentru ca mie nu mi-a ajuns timpul si rabdarea si pentru asta. Sper sa ies vineri ca am tare multe costume de fotografiat. Azi fac niste lupoaice si o oaie alba cu burta mare, la care mai trebuie sa fac si caciula cu urechi.

2 comentarios:

  1. :)
    e de munca, dar cred ca e tare frumos ce faci...
    si la anul, in primul rand costumul tau!

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina - nu am avut timp sa ies din casa zilele acestea, desi lumea se distreaza. Astazi este bataia cu confeti pe strazi, dar eu mai am mult de lucru.

    La anul, daca voi avea 65 de kg poate voi iesi si eu costumata. Dar prefer sa ies si sa le fac lor fotografii. Urmeaza si acelea, de la fata locului, vineri, sâmbata si duminica.

    te pup, si iarta ca n-am timp sa intru pe blog , momentan. Dar voi citi tot ce ai postat.

    ResponderEliminar