domingo, 14 de febrero de 2010

fotografii facute de pe o terasa pe calle Pilar

Fotografiile de ieri, facute cu troscoleta mea sunt tare neclare. Si nu am avut rabdare sa treaca toate comparsele, pentru ca era foarte frig. Dar azi am facut fotografii de la sol, cu un aparat profesionist si astept sa vad când le voi descarca ce am surprins. Oricum ceva am dansat.

Fetitele care danseaza pe platforma masinii si alte càteva de jos au costume cusute de mine. Cele alb cu albastru deschis. Astazi sper ca am reusit sa fac mai bune si mai multe fotografii.







4 comentarios:

  1. Bravo, Colega. Acum, va trebui să mă apuc şi eu de cusut. Sau de ... cosit?

    ResponderEliminar
  2. @ Draga zamfir - sunt asa de obosita dupa lunile de cusut încât nu stiu daca merita efortul. Poate ar trebui sa schimbe macar luna în care sa organizeze Carnavalul. E prea frig chiar si aici în februarie.

    Cert e ca a fost interesanta experieinta.

    ResponderEliminar
  3. Îmi place noua poză de antet: coada aceea de mop în spatele tău ...
    Cum spunea cândva un belgian despre cartea mea de vizită: E prima oară când primesc o carte de vizită de "şomer optimist"! Eram, pe-atunci şomer cu ordonanţă, după ce fusesem dat afară pentru "indisciplina" de a fi vice-lider de sindicat (le-am luat banii pe un an de zile, plus am cerut şi CO!).

    ResponderEliminar
  4. mopul este indispensabil activitatii mele zilnice.
    fotografia surprinde singura mea clipa de fericire din ultimii ani.

    ResponderEliminar