jueves, 25 de febrero de 2010

Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy

6 comentarios:

  1. Super! o melodie si un text genial!
    O zi buna mâine, Giulia!

    ResponderEliminar
  2. @ Carmen - si tie îti doresc o zi superba mâine!!
    ma bucur ca ti-a placut, desi abia acum mi-am dat seama ca este doar un fragment.

    ResponderEliminar
  3. Abia aseară am citit rândurile de la tine...

    Ascult melodia şi gândurile zboară către sufletul tău ales.

    Greu să întâlneşti oameni buni în viaţă, dar eu am şansa de a întâlni câţiva, printre ei te afli şi tu, draga mea dragă.

    Te îmbrăţişez peste normă şi trimit pupici geaninoşi în cantităţi industriale!

    ResponderEliminar
  4. Ar trebui să ne asumăm această melodie ca Imn Personal!
    http://zamfirpop.wordpress.com/2009/11/09/%E2%80%9Cdon%E2%80%99t-worry-be-happy%E2%80%9D/

    ResponderEliminar
  5. @ Geanina - sufletul meu nu este chiar asa de ales. încerc sa fac multe fapte bune, care sa compenseze cele rele. Sau mai bine zis si unele si altele le fac din inertie.

    Eu totusi ma consider un om bun. Dar este o chestie subiectiva. Pentru unii sau altii, depinde de interesele fiecaruia.

    Eu nu am interese ascunse niciodata. Ce mi-e în gura si-n capusa, în limita în care nu ranesc persoanele. Si asta este greu ....

    ResponderEliminar
  6. @ Zamfir De Turda, nu am avut timp sa fiu foarte atenta la cuvine, în totalitatea lor...
    ma bucur ca-ti place si tie.

    ResponderEliminar