jueves, 11 de febrero de 2010

Am mai dat jos ceva în zilele acestea

Astazi m-am plimbat cu Enma prin târg. Mi-am cumparat o geaca alba si ne-am pierdut vremea pe acolo. Sefa m-a tras de la standul de materiale, asa ca nu am putut sa-mi satisfac placerea de a mai cumpara ceva de pe acolo. Dar stie ea ce stie. Nu ma pot opri decât dupa ce cumpar vreo 20 de metri de pânzeturi.
Mai apoi ne-am întâlnit cu socrii fiicei celeilalte a lui señor Tomas, si dl Ramon a fost foarte simpatic spunând ca arat de 22 de ani. Azi am 80,4 kg. Poate chiar ajung la 80 pe sâmbata, ca doar asa mi-am propus. Am dat jos 17,7 kg, fara sa pot face gimnastica sau plimbari. Se poate deci, numai ambitie sa ai. De 22 chiar nu ma simt, dar astazi unitàndu-ma la fotografii facute numai cu doua luni în urma, m-am vazut foarte urâta. Ma simt foarte bine când umblu pe strazi, umbra mea este mai frumoasa si eu ma simt frumoasa. Chiar daca nu prea am de ce zâmbi.
Dar am sa merg serile urmatoare la Carnaval, si am sa dansez, si am sa uit.

10 comentarios:

  1. Giulia, felicitari! ai o ambitie fantastica!
    Gimnasica este însa necesara pentru elasticitatea pielii, nu neaparat pentru a scadea în greutate! chiar din potriva, când reîncepi un sport, lasat cândva mai "moale", iei ceva în greutate, pentru ca masa musculara creste. Dar daca nu faci sport, corpul o sa devina slab dar fara "forma" (ca sa nu zic flescait!). Cel mai bun sport în acest caz este înotul si mersul pe bicicleta.

    ResponderEliminar
  2. Felicitările mele, dragă Giulia!!! Din tot sufletul!
    Eu sunt o persoană care ştie ce înseamnă surplusul de greutate, iar ce ai realizat tu e mai mult decât impresionant.

    ResponderEliminar
  3. @ Carmen - am sa practic amândoua începând de saptamâna viitoare. Acum am avut prea mult de lucru si prea putina energie pentru a practica orice fel de sport. Am noroc însa de o piele fantastica, care nu s-a felscait, pentru ca etse foarte elastica, probabil ca si stomacul meu. În ce priveste forma, chiar numai pe burta mai am de dat jos ceva, cu abdominale.

    Serios vorbesc, încep sa-mi recapat formele. Numai sânii au avut de pierdut. ce pacat!!!!

    @ Draga Cell61, abia astept sa va citesc din nou pe toti. Si de slabit se poate. Mai am de dat jos 15 kg. Si nu mi-e foame. Beau cafea fara cofeina, bomboane mentolate, si eventual o salata de legume crude sau un fruct. Si TIGARI , un pachet si jumatate pe zi. Dar daca pâna acuma nu am murit de ele, sper sa nu o fac tocmai acum.

    Va pup pe toti!!!!

    ResponderEliminar
  4. Imi spuneai odata : sunt grasa si o sa mor grasa. Ma bucur ca te-ai razgandit si, intr-adevar, esti o frumoasa ! Curaj !

    ResponderEliminar
  5. @ Leo draga- señor Tomas mi-a oferit nise din acelea pentru înmormântare, gratuit, si cum sunt destul de înguste m-am gàndit ca ar trebui sa slabesc, pe cànd mi-a veni rândul....

    Glumesc- ma întreb de ce m-am abandonat atâta vreme?

    ResponderEliminar
  6. Giulia...
    de ce te-ai abandonat pana acum? pentru ca poti duce foarte mult...
    tot ceea ce ,,inghiti" fara sa-ti convina, ingrasa...
    acum stii ca meriti sa fii frumoasa.
    chair daca...
    si chiar daca nu...


    fii frumoasa. pentru tine. pentru ca meriti.

    ResponderEliminar
  7. @ Ajnanina- mi-a trebuit un impuls dar deja o fac numai pentru mine. Merit sa fiu frumoasa!!!

    ResponderEliminar
  8. Am impresia ca esti pe cale de a deveni cam slabanoaga !

    ResponderEliminar
  9. @ Draga Geo- nici dupa ce am sa dau jos cele 15 nu voi fi slabanoaga la 65 kg si 169 cm cât am. Dar deja aràt mai decent. Te asigur ca am mult surplus în destule locuri: burtica si în zona bazinului. Mai am de unde da jos!!! ha ha

    ResponderEliminar