martes, 23 de febrero de 2010

Mai roz decât de obicei

Sunt în faza roz, asa ca astazi mi-am cumparat si un ruj roz, inedit pentru mine, care nu ma rujam niciodata. Ba mai mult am iesit în oras cu bluzita roz, fara geaca, fara sa-mi fie rusine de burticica si rotunjimile dezageabile pe care le mai am prin jurul mijlocului.


Va trebui sa fac serios gimnastica, chiar daca-mi displace si numai gândul. Astazi iar am 78,7 kg, din cauza ca am mâncat ieri si ciorba si un ardei mare gras, si o salata de rosii cu castraveti, ba si vreo câteva portocale mari si dulci. Asta pe lânga cele multe cafele cu lapte. Ce repede se pune un kg si cât lupt ca sa-l dau jos.

Promit sa nu manânc nimic astazi, desi am facut ciorba de burta, nu pentru mine, o prajitura cu mere si acum voi face o tumaca, un fel de pizza de ton, cu rosii si piñones, pentru señor. Daca m-am abtinut pâna la ora aceasta, sper sa rezist si pâna mâine. Am bomboane mentolate. Trebuie sa ajung la 65 kg. Dar fara sa înot e greu sa dau jos de pe burta. Înotul este singur sport care-mi place, si ma rog, plimbarea...

9 comentarios:

  1. ha ha..mici rotunjimi dezagreabile!!!
    Acum iti displac.Asta-i bine.Vei lupta sa scapi de ele.
    Iti sta bine in roz!

    ResponderEliminar
  2. @ Ema - înainte nu ma uitam în oglinda si nici nu umblam cu bluzite strâmte.

    Sigur am sa le dau jos.

    ResponderEliminar
  3. Spor la slabit! :)
    Iti sade bine-n roz! ;)

    ResponderEliminar
  4. completare: cum se zice: Me gusta! :)) nush daca am scris bine :))

    ResponderEliminar
  5. @ Emanuel - multumesc de compliment!
    Ai zis bine - Me gusta!

    ResponderEliminar
  6. Nu-i Pentru Ce! :) prescurtarile internatiutilor :))

    ResponderEliminar
  7. @ Ema - stiam ca e o prescurtare, dar nu stiam de la ce. Daca fiul meu nu intra pe net sa ma informez si eu!

    ResponderEliminar