domingo, 21 de febrero de 2010

Plimbare cu KJ

Ajnanina, ti-am fotografiat migdalii înfloriti.

KJ a venit sa ne aduca portocale, si pentru ca prima data, dupa mult timp l-am vazut fericit,l-am fotografiat. Are de lucru, promisiuni de un contract de durata si mai mult de atât, fiica lui a obtinut un contract la aeroportul Barajas (Madrid). Ma bucur pentru toti prietenii mei.

Am avut placuta surpriza de a gasi copaci înfloriti pe traseu. Si cum timpul era frumos, nesperat de frumos dupa o dimineata înnorata, ne-am plimbat prin locuri pe care KJ nu le vazuse înca. Nu ma asteptam sa aiba chef de plimbare, mai ales cu mine si nici sa fie chiar fericit. Vesnic este crispat. Si trist.



Dupa cum vedeti , aici vine primavara.

18 comentarios:

  1. ce frumooooooos...
    m-ai topit toata :))))
    te imbratisez cu maaaare drag si tzopai incantata...
    ce frumosi sunt...

    si unghiutele tale tot ca niste petale :)

    ResponderEliminar
  2. @ Ajnanina - deci cum sa-mi imaginez iarna, cu copacii înfloriti de pe aici?

    Unghiile mele, taiate scurt, ca sa nu-l ranesc pe señor, nu au nimic de doamna. Daca as putea sa le las lungi, ar fi frumoase.

    Ma bucur ca te-au încàntat migdalii. Sunt primii copaci care înfloresc.

    ResponderEliminar
  3. Ne-ai adus primăvara şi bucuria în suflet prin aceste imagini şi zâmbetul tău. Mă bucur mult pentru prietenii tăi.

    Să ai o săptămână plină de frumos!

    ResponderEliminar
  4. @ Geanina - trebuie sa ne bucure si acel putin pe care viata ni-l da. Ieri m-au bucurat cele câteva ore de soare si plimbarea lunga pe care am facut-o.

    La sfàrsitul zilei, ramân tot singura, asteptând o noua zi care sa-mi aduca soarele si caldura în casa.

    ResponderEliminar
  5. Reuşită plimbare, bag de seamă... A răsărit soarele şi prin Bucureşti...

    ResponderEliminar
  6. @ Lisandru - ma bucur pentru soarele care a rasarit si la voi... Dar nu e acelasi lucru aici!!! E doar o plimbare ...

    ResponderEliminar
  7. Aaaaa... Superb ! Topai si eu, dar in gand !
    Superbe fotografii !
    Si ma bucur ca si KJ zambeste, pe ntru prima oara dupa mult timp !

    ResponderEliminar
  8. @ Leo - abia am terminat curatenia de càteva ore, în vila Enmei. Ma dor toate, dar stànd cu castile pe urechi tot dansez pe muzica lui Shakira - I´m a gypsy.

    Nu are nici o legatura cu KJ , ci doar cu primavara, cu faptul ca ma iubesc si pot sa-mi permit sa fiu eu însami.

    Nu mi s-a întàmplat de foarte multi ani sa ma iubesc asa cum sunt. Sa ma accept, sa-mi dau voie sa visez.

    Eu vad totul în jurul meu. Un copac înflorit, un chip , frumos sau nu, culorile, marea, si chiar îmi place sa surâd vietii.

    ResponderEliminar
  9. Frumoasa plimbare Giulia!
    Ce frumosi sunt pomii în floare! La noi sunt înca petece de zapada si doar rar de tot se vede câte un ghiocel...Dar, nu mai dureaza mult...
    O saptamâna minunata îti urez!

    ResponderEliminar
  10. @ Carmen - si tu ai avut un sfârsit de saptamâna foarte placut. Se simte miros de primavara, desi aici luna martie e cu vânturi puternice.

    Vom vedea ce ne aduce anul acesta!

    Spor la munca în saptamâna care abia a început!

    ResponderEliminar
  11. Giulia - si tu, care spuneai ca nu faci gimnastica... Toate ca toate, bine ca ai realizat ce e mai important : ca o stare de spirit buna conteaza cel mai mult !
    Astept cu nerabdare sa te apuci de pictat, sa ne arati si noua operele tale...

    ResponderEliminar
  12. @ Salut morosene- cu adevarat a fost o zi minunata!!
    Mi-ar placea sa spun ca-mi lipsesc peisajele de acasa, dar ar fi o minciuna!!!

    Si azi am facut fotografii cu marea.

    ResponderEliminar
  13. @ Leo draga, într-o zi am vrut sa fac ceva... abdominale. 7 minute a durat ambitia mea. în schimb pot merge kilometri fara sa simt oboseala. Din pacate din cauza tigarilor nu pot face ... futing , cum zic spaniolii(El futing está muy de moda en los parques de la capital spre exemplificare) . Ar fi asa de greu sa foloseasca jogging sau footing?

    Pe mine ma fac sa râd când îmi recomanda cu caldura... Dar asa sunt spaniolii, adapteaza toate cuvintele din engleza.

    ResponderEliminar
  14. f frumos ....imi place ce vad...ok.te pup

    ResponderEliminar
  15. ioioi cum poti sa spui ca nu ti-i dor de peisajele din tara :P rusine :P:)

    ResponderEliminar
  16. @ Bimbi draga mea- foarte frumoase peisajele ai vrut sa spui!!!!
    @ Ema - asa este, nu mi-e dor de peisajele de acasa, poate pentru ca înafara de munca si dealul din fata casei, nu prea am vazut multe.

    Da, fug la Mogosa uneori, la Baraj, dar de fiecare data doar pentru càteva minute. Nu-mi mai spun multe.

    Mai departe rar am ajuns!

    ResponderEliminar
  17. Cu siguranta e si din cauza ca nu ai vizitat prea multe ... eu cred ca oricat de departe as fi de casa tot mi-ar fi dor de locurile din tara mea ..si mai ales de locurile de acasa - din Cavnic!

    ResponderEliminar