viernes, 8 de enero de 2010

Zi geroasa în Vinaros

Am iesit pe malul marii ca sa adimram valurile care se spargeau furioase de stânci.

Pe J. l-am dus la medic, pentru ca barbatii sunt tare neajutorati. Dar l-au luat în primire dna doctor si dragutele infirmiere, si i-au oblojit ochiul care-l chinuia de doua zile.
poate nu am prins cele mai frumoase valuri, dar îmi înghetau mâinile pe aparatul de fotografiat.
Dimineata cântaream 88,4 kg, dar asta pentru ca nu màncasem nimic de zile. Astazi corpul meu se resimtea un pic, din cauza efortului facut. Cum doctorita lui señor m-a certat rau, am mâncat azi, dar doar salata verde cu rosii, ou si ton. Stropit cu putin ulei. Asta ca sa nu-mi lipseasca nimic din alimentatie.

6 comentarios:

  1. felictari, se vede in prima poza cat esti de supla... :)
    tine-o tot asa, mananca cate ceva... pentru ca inceputul a fost facut, corpul a invatat ce ii ceri... nu trebuie pedepsit, ci incurajat sa se bucure de portiile mici de bunatati pe care sa i le oferi...
    de acum poti sa slabesti un pic mai lent, sa nu pierzi din vitalitate :)
    femeie frumoasa ce esti!

    eu te ajung (la nivelul de acum) intr-o luna. ma tem ca daca slabesc brusc, ma voi reingrasa la fel de brusc. am mai trecut prin asta, si acum am rabdare.

    frumoasa marea in toate pozele!

    ResponderEliminar
  2. SUPER Giulia! Arati bine si radiezi...chiar daca te bate vântul! :)

    ResponderEliminar
  3. Radiez pentru ca mi-am pus tocuri, m-am simtit bine ca-mi alunecau pantalonii de pe mine, si pentru ca dupa fff multi ani am umblat cu spatele drept, pieptul scos în afara, ma rog ce a ramas din el, pentru ca parca de acolo dispare cel mai repede grasimea, sau apa?

    am umblat parca cu o cocoasa toti anii acestia.

    Din viata mea adulta, vreo douazeci i-am petrecut supraponderala. As vrea, ca urmatorii douazeci sa ma pot bucura de un fizic decent.

    Sper doar sa nu ma opreasca nimic din acest efort, te asigur foarte obositor. Si fizic si mental. încerc doar sa-mi ocup la maximum timpul . Dar noptile sunt îngrozitoare. Eu ,atunci mâncam...

    ResponderEliminar
  4. Îmi place teribil ambitia ta! :-*

    ResponderEliminar
  5. uite, daca vrei sa te uiti, pentru o idee sau un sprijin cand ti-e mai greu:

    www.reductostart.ro

    www.kilostop.ro

    ResponderEliminar
  6. Multumesc dragele mele. Acum am màncat o banana mica, pentru ca doctorita a zis ca am nevoie de potasiu.

    Dar nu ma las.
    Si apoi nu pot slabi 1,5 pe luna, cum este recomandat, pentru ca-mi pierd motivarea. Ma voi apuca în schimb si de sport.

    ResponderEliminar