sábado, 16 de enero de 2010

astazi ma simt o croitoreasa sau femeie de serviciu, me da igual, FRUMOASA.
Parul nu mi-e aranjat, am dat un pic conturul de buze pe de laturi, dar ma simt bine în pielea
mea, dupa FOARTE multi ani de obezitate. Mai am 20 de kg de dat jos.
Medicul si prietenul meu bun, în acelasi timp, m-a îmbratisat cu drag aseara când a fost sa-mi aduca retele uitate la cabinetul medical al doctoritei lui señor, si mi-a dat voie sa iau o pastila de Seguril de 40 mg pe zi. Ceea ce-mi da satisfactia pierderii kilogramelor.
Mi-a zis, ca de foame nu se moare, asa ca pot continua dieta.
Am facut o baie fierbinte aseara, am zabovit îndelung în apa, si apoi am dormit ca un bebe. Pâna pe la 4.30. Acum, pot sa ma apuc de cusut. Sunt FRESH!!!
cu señor Tomas , glumesc de fiecare data când îl ridic din pat. Dânsul fiind o persoana scunda si cu spatele adus de ani, uneori, ajunge la nivelul sânilor mei.
În gluma îi spun: Mira mis ojos, no mis tetas. Ceea ce vrea sa însemne : Priveste ochii mei, nu sânii mei. Poanta vine de la o publicitate facuta la sutienele WonderBra, de catre Eva Hertegovina. daca slabesc în ritmul acesta chiar voi apela la chirugia estetica ca sa am si eu decolteu atractiv. Pentru mine a fost toata viata o sursa de nemultumire faptul ca nu aveam sâni voluminosi. Abia grasa ce se mai punea si acolo ceva mai mult.


Râde cu pofta señor Tomas de mine !!! Ieri mi-a aratat si cutitul în gluma, amenintându-ma ca am sa sfârsesc de mâna lui!! Sunt cam nebuna, dar cu o calugarita nu ar fi asa de fericit. Si eu vreau sa fie FERICIT în anii care i-au ramas de trait.

Sa nu trageti concluzii eronate. ESTE ceea mai decenta persoana pe care am cunoscut-o la viata mea. Atâta doar, ca traind 24 de ore pe zi împreuna, putem discuta abiertamente despre orice tema. Si sfaturile si experienta sa de viata îmi prind foarte bine. Iar exuberanta mea îi face bine lui. Iar acum , ca dansez de fiecare data când aud ritmuri de samba, se animeaza si mai mult. Vrea sa traiasca, deci e bine pentru amândoi.

Deja pe anul ce vine am mai multe costume comandate. Sunt TARE !!!

7 comentarios:

  1. E bine dacă evenimentele nu iau o altă turnură. Gluma cu sânii - bună de tot...

    ResponderEliminar
  2. @ cristian- am mai spus-o: sunt nebuna de legat!!!

    si o gluma buna , face mai mult decât toata îngrijirea serioasa.

    ResponderEliminar
  3. Mai fata,areti bestial.Dar ce-ti venii sa faci pozele linga coada de matura?

    ResponderEliminar
  4. @ Ema - in baie am cum sa fac fotografiile in mod automatic.

    ResponderEliminar
  5. Mda, s-ar zice ca n-arati rau deloc. Bafta in continuare la slabit !

    ResponderEliminar
  6. Nenea Geocerul, venind din partea ta, este chiar o lauda. Multumesc.

    ResponderEliminar
  7. Dar de ce ti se pare o lauda, tanti Giulia? E doar adevarul adevarat !

    ResponderEliminar