jueves, 28 de enero de 2010

I am the master of my FATE, I am the captain of my SOUL

Mi-am cumparat pantaloni. Doua perechi, drept satisfactie ca am dat jos 13 kg. Nu am avut curajul sa-i iau pe amândoi marimea 48, asa ca dupa ce i-am probat a trebuit sa cobor înca o data la tàrg sa-i schimb pe cei care-mi veneau mari.

Dimineata sufla un vânt destul de rece. Era înnorat si chiar vânzatorii ambulanti zgribuleau, bietii de ei , în asteptarea curajosilor care îndrazneau sa iasa din casa. Dar situatia s-a schimbat complet la ora 12.00 , când am coborât a doua oara în târg. De data asta chiar mi-am pus botinele cu tocuri, pantalonii îmi veneau super, spatele drept si silueta, mai prelunga , mi-a dat acel aer de : ma simt bine în pielea mea. Aveam un mers apasat, un zâmbet fericit arborat pe chip, ochi luminosi. Mi-am permis chiar si ragazul acela de câteva minute asezata pe o banca pe malul marii. Din pacate, lasasem aparatul de fotografiat acasa, asa ca nu am imortalizat momentul.

Cert e ca desi nu am dormit mai mult de patru ore si jumatate azi noapte, ma simt invincibila. Soarele acela placut dogoritor si adierea blânda a vântului si-au facut din plin efectul. La întoarcere , privindu-mi umbra chiar am avut aceea senzatie de INVICTUS.

I am the master of my FATE, I am the captain of my SOUL.

Petrecusem parte din orele noptii ascultând poezii în engleza, recitate de mari actori . Poate chiar am sa postez unele, dar mai târziu. Acum fug la treaba. Prea m-am rasfatat astazi.

7 comentarios:

  1. "ma simt bine în pielea mea" - asta-i tot ceea ce contează, în ultimă instanţă...

    ResponderEliminar
  2. @ Cristian , zàmbetul fericit al Geaninei este cel care uneori îmi aduce aminte de cât putem fi de frumoase, daca vrem.

    ResponderEliminar
  3. Nici nu-ti imaginezi cata pofta de viata razbate din scrierile tale. Am zis eu ca te subestimezi... :)

    ResponderEliminar
  4. @ Leo, draga, chiar am pofta cde viata de cànd slabesc. Baalastul de kg nu înseamna numai diformitate ci si sila de tine însati, senzatie de inferioritate.
    Sa zicem ca am trecut întotdeauna destul de usor peste remarcile celorlalti, pentru ca eu ma stiam cea din interior.
    Dar acum ma simt super. Si mai cale lunga 20 kg de dat jos.
    Si sincer eu nu ma las doborâta cu usurinta.
    Sunt Berbec - cad , ma ridic si merg mai departe.

    ResponderEliminar
  5. sa-i porti sanatoasa, si pe astia, si pe cei nr 44 de la vara...
    io am ramas in urma, nu m-am tinut... da cand te vad pe tine ma gandesc cu optimism ca se poate...

    ResponderEliminar
  6. @ Ajnanina- chiar am aceea senzatie de încàntare cànd ma privesc, desi mai am cale lunga. Mi s-a schimbat perceptia mea despre mine. Azi am o,5 kg mai putin decàt ieri. ieri chiar am surprins priviri admirative atintite asupra mea, si m-au încàntat, desi nu am nevoie de confirmarea LOR.

    Eu sunt frumoasa pt mine, nu m-as schimba pentru nimic în lume. Consider ca femeile avem o putere de munca si un curaj, dincolo de ce-si pot imagina barbatii. Sunt bucuroasa ca am prietene si ca avem atâta suflet.

    Si sigur am sa ajung si la 44 înaintea verii.
    De la 54-56-58 am facut deja un pas mare. Kg ma faceau sa umblu cu capul plecat si spatele rotunjit. Acum chiar sunt FERICITA cu mine însami. Nu e chestie de estetica si de perceptie.

    ResponderEliminar
  7. Oau ! Atunci, imi doresc sa fiu martora la fericirea ta deplina !

    ResponderEliminar