jueves, 21 de enero de 2010

Ma numesc GIULIA, AGNES a ramas undeva la 3OOO de kilometri în trecutul meu

Astazi am avut parte de multa zarva. Nu am reusit sa fac nimic din ce mi-am propus. Dimineata am asteptat trezirea lui señor pentru a-i da micul dejun. Cu o seara înainte nu cinase si nu vroiam sa-l las flamând mai bine de trei ore, cât dureaza curatenia , în casa Enmei. Pe când am terminat cu dânsul, a venit o doamna din vecini, care m-a rugat sa-i scurtez trei pantaloni, daca pot astazi, pentru ca urma sa plece la FITUR , în Madrid, târgul de oferte turistice. Colac peste pupaza a venit si Barbara, o clienta, la proba. Hainele de întins la uscat, asa ca erau unu si jumatate pe când am reusit sa ajung în casa Enmei.

Curatenia îmi merge mai bine când sunt nervoasa. Lucrez cu nerv si viteza mai mare. Garajul era prafuit din cauza lucrarilor la noua instalatie de apa. Asa ca am pierdut mult mai mult timp decât mi-am propus.

Prânz la ora cinci pentru señor, alte retusuri la rochite, alti bani încasati. Mi-am platit datoriile acumulate la señor, si de acum ce încasez este al meu.

Apoi am vorbit cu tata, care stiam ca vrea sa-mi auda vocea. Scumpul de el, nu a lipsit niciodata în viata cu un buchet de flori de onomastica mea. S-a plâns ca nu-i merge nici un televizor, din trei vechituri, mama ca nu poate spala hainele murdarite de tata, care nu reuseste sa ajunga la timp la toaleta, si ca frigiderul trebuie sa-l dezghete saptamânal, pentru ca face multa gheata.

Asa ca s-au dus perspectivele mele de a-mi cumpara o bijuterie din banii câstigati în aceste doua luni de croitorie. Voi trimite fratelui meu bani cât sa ajunga pentru cel putin doua din cele trei electrodomestice stricate. Nu m-ar bucura un colier de aur la gâtul meu , stiind ca ei au mai mare nevoie de bani. Señor si Enma s-au bucurat de decizia mea. Ma cunosc prea bine. Banii nu au valoare , ci numai fericirea a lor mei. Dar trebuie sa asteptati dragilor pâna la sfàrsitul lunii, ca sa-mi încasez salariul si sa încasez pentru cele zece costume nepredate.

Acasa toti îmi spuneau AGHI , de la AGNES. Eu nu mai sunt aceea. Eu sunt GIULIA.

Offtopic. Mama facea curatenie ieri în casa domnilor profesori universitari Pop Iuliu si Maria, de fizica si matematici. Dl. mi-a fost profesor la fizica si m-a PICAT. Era prima mea sesiune. Luasem 10 la Mecanica, 8 la Matematica iar la fizica 4. Învatasem pe sarite, si chiar daca mi-a dat sansa a doua bilete, am nimerit de fiecare data starea lichida si unde magnetice. IOC.

La reexaminarea din aprilie, STIAM tot. Am scris pe ciorna si Dl Iuliu, a citit în trecere si m-a întrebat daca 8 îmi ajunge. Eu fericita ca l-am luat , m-am multumit. Abia afara, am realizat ca putea sa ma întrebe orice pentru ca stiam de 10.

I-am povestit ieri faza si am râs copios. Pe vremea aceea mama nu lucra la dânsii. Asa ca nu ma cunostea. Ha ha!!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario