viernes, 22 de enero de 2010

Cinabrul si nestiinta mea

Astazi señor Tomas m-a facut KO în ce priveste vastele sale cunostiinte de mineralogie. Pe mine care luasem 10 la cursul doamnei Ghitescu.!! N-am stiut care este mineralul din care se obtine mercurul (cinabrul) si n-am stiut nici compozitia bazaltului si a granitului. De memoria lui prodigioasa nu are rost nici macar sa mai pomenesc. Versuri cu nemiluita.

De dimineata m-a luat tare. Uneori chiar noaptea ma întreaba unde se afla , ce stiu eu, Manciuria, de ex. De cele mai multe ori, chiar si somnoroasa pot sa-i raspund. Dar astazi eram treaza de-a binelea si am raspuns cu rusinosul : NU STIU!!!

Acum sunt ceva mai informata. Zacamântul cel mai important se gaseste aici în Spania, la minele Almaden, în provincia Ciudad Real.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario