viernes, 15 de enero de 2010

Am coborât sub pragul psihologic

Dragelor, iubitelor. Acum o saptamâna, doamna doctor m-a speriat, asa ca incepusem sa manânc câte ceva. Si sa ma hidratez mai mult, chiar prea mult. Si nu am mai coborât în greutate câteva zile.

Dar asztazi am 88, 3 kg. Ceea ce pentru multe dintre voi este mult, dar eu am cu 9.8 mai putine fata de câte aveam acum 20 de zile, sa zicem. Cafea, mandarine si supa de salata verde, este regimul meu. Ah, am uitat ardeiul iute!!! Nu pot sa le las toate.

De sport nu m-am apucat, din lipsa de timp si energie. Dansul, câteva minute pe zi, nu e tocmai un sport. Deci burta mai am, din pacate. Dar se rezolva si aia.

2 comentarios:

  1. e foarte bine...
    e firesc ca organismul sa fie un pic rezistent.
    grasimea nu e toata la fel, ci sunt straturi puse in diferite perioade.
    fiecare strat pus are o anumita semnificatie legata de anumite evenimente din viata noastra.
    sa nu te miri cand vei ajunge la anumite straturi ca o sa-ti amintesti una-alta din trecut :)

    ResponderEliminar
  2. Giulia, felicitari! 10 kg în 3 saptamâni e ...bine si mult. Si peste toate, esti sub observatia doctoritei...Asta înseamna ca e FOARTE BINE!
    Din câte am auzit eu, scaderea asta vizibila, este doar în primele saptamâni, când corpul intra in "sistem de alarma"...apoi începe sa se obisnuiasca cu noul regim, folosind când nu-i ajunge, din rezervele acumulate anii trecuti. Important este sa nu te dai batuta, pentru ca atunci se va produce efectul Jo-jo; probabil stii deja, în momentul în care corpul primeste din nou "pe saturate" sau ceva mai mult decât are nevoie, depune totul, pentru "zile negre", amintindu-si cu groaza de regimul la care l-ai supus!Efectul este ca te vei îngrasa mai mult decât greutatea pe care ai avut-o la începutul dietei. Eu îti tin pumnii si sunt sigura ca ai sa reusesti!
    (Nu ai spus sau poate am trecut eu cu vederea, ce înaltime ai?)

    ResponderEliminar