viernes, 15 de enero de 2010

clachez

Bietul señor ma întreba asta seara daca am de gând sa ma mai si odihnesc un pic. De fiecare data zice ca femeia asta ¨no para¨. Cred ca e satul de dute-vino care este în casa. Si cum toate duduile vin acum, pe ultima suta de metri la probe, eu nu mai stiu care costum sa-l pun jos, si pe care sa-l iau în mâna. Cert e ca mai am mult de lucru. Si nici unul nu este gata de tot. Ca sa am si eu cu ce ma lauda. Dar vine seara Carnavalului si am sa le fac poze la toti.
Anul viitor, daca toate merg bine, am sa fac mai multe.

Colac peste pupaza, chiar si cu señor am mai mult de lucru în zilele acestea, pentru ca are chef de povestit si amintiri. Si el este pe primul plan pentru mine.

Dar ieri seara am dansat destul de mult, cu Marta în bucatarie. Am sa fac o înregistrare video cu ea, ca sa vedeti ce incredibil se misca. Señor mânca si noi doua dansam . Râde de noi.

8 comentarios:

  1. Hei,hei,scoate -ti din cap ideea cu clacatul.Mai ai multe de facut.Si eu am zis saptamana asta ca nu mai pot,ca plec acasa si Dumnezeu m-a ridicat din nou de jos.
    Rabdare si...TUTUN!

    ResponderEliminar
  2. @ uite, abia am dormit 3 ore si jumatate. Si ma îndoiesc ca am sa mai pot dormi.

    am auzit semnalul lui señor, bate din palme, când are nevoie de mine. Ca sa vezi ce diferenta Intre el si rezidentele tale. Are sonerie, dar nu vrea sa ma deranjeze. Eu fac infarct când îl gasesc singur prin casa. Pentru ca uita sa fixeze frânele scaunului cu rotile, si-l gasesc de fiecare data cazut.

    Dar e un catalan încapatânat, cum el singur recunoaste. Se considera catalan, pentru ca s-a nascut la Barcelona.

    ResponderEliminar
  3. Putere şi iar putere îţi doresc, răbdare, iubire şi toate gândurile mele bune.

    Pupici geaninoşi.

    ResponderEliminar
  4. Giulia,
    important e sa te bucuri TU de carnaval...
    spor la frumuserile alea, si mai si mananca din cand in cand, daca tot nu dormi :)

    ResponderEliminar
  5. @ Geanina, draga mea draga, multumesc. gàndurile mele sunt si cu tine si ai tai dragi.

    @ Ajnanina, eu sunt ca un copil zburdalnic, deja dansez prin casa pe ritmuri de samba. Si te asigur ca traiesc serile la aceiasi temperatura ce participantii.
    îmi place dansul.

    ResponderEliminar
  6. va dati seama , bietul señor càte trebuie sa-mi suporte, dar accepta pentru ca e fericit cànd o vede si pe Marta dansànd alaturi de mine.

    ResponderEliminar
  7. Nu clachezi, ca esti puternica !
    De abia astept sa vad poze cu costumele... ;)

    ResponderEliminar
  8. Un gand bun de la mine! Fii tare!

    ResponderEliminar