viernes, 8 de abril de 2011

Quien te manda?


Mai simt si acum briza marii pe chip. Culcata cu capul în bratele lui ne bucuram de ultimele raze jucause ale soarelui. Ma mângâia si-mi proteja fata. Ma învaluia cu calda lui privire. Ma îmbratisa si ma alinta. Taceam si ascultam valurile care se spargeau la picioarele farului.

Îl cautasem cu privirea la iesirea de la cabinetul cumnatului sau. La un moment dat ma fluiera dintr-o directie neasteptata:
- Intrasem la un constructor. Te-as fi dus si pe tine cu mine dar mi te-ar fi furat. Asa ceva ar fi de tine, unul bogat.
- Crezi ca unul bogat mi-ar putea darui ceea ce-mi daruiesti tu?!

M-a târat dupa el pe toata faleza. Kilometri întregi. Numai ca sa-mi arate o cladire în constructie, abandonata la faza de structura:
- Visul meu a fost sa cumpar aceasta cladire în caz ca as fi reusit sa ma lansez în lumea muzicii. Uite... cât spatiu. Mi-as fi înjghebat un studio de înregistrari într-o parte a casei. Toata ar fi fost numai sticla. As fi avut vedere la mare si as fi compus fara oprire. Uite la mansarda de la cladirea de alaturi. Vezi sevaletul? Te vad acolo, pictând, draga mea.

Ma alerga cu gesturi incitante. Ma atingea în trecere. Eram doi îndragostiti carora putin le pasa de privirea trecatorilor. Degetele mele treceau usor peste camasa lui, ìn sus pe ceafa si apoi se pierdeau în claia lui de par. El îmi fugarea suncile ascunse în blugii strâmti. Mda... îmi pusesem pantofii noi, fara toc. Ca sa fiu mai scunda decât el, cocosul. Câte o cafea si o briosa pe malul marii. Apoi fuga înapoi, acasa, în oraselul nostru, unde ma astepta sefa care facuse companie celor doi. Ce zi de nastere stearsa pentru ea. Nici macar nu a dus-o seful la un restaurant. Doar C. ce fusese sa-i cumpere din partea noastra un cadou, dimineata.

Vroisem sa scriu si zilele trecute sa ma lamentez de trista soarta a unei amante care se multumeste cu firimituri. Dureroasa fericire furata unei altei femei. Orele pe care mi le dedica nu sunt niciodata suficiente. Serile de amor pasional sunt prea putine, chiar daca sunt aproape seara de seara. Se termina cu un dus sau cu o ora dormind unul în bratele celuilalt. Dureroasa despartire în fiecare seara. Pentru mine, pentru ca el abia asteapta sa-si petreaca timp si în compania fetitelor lui.

Stai si analizezi situatia încercând sa gasesti raspunsuri si sa stabilesti limite. Pâna unde sa lasi sa te domine sentimentele. Cu cât mai mult încerc sa ridic ziduri care sa ma protejeze cu atât mai mult se straduieste el sa le darâme, surprinzându-ma cu caldura lui sufleteasca. Cu cât sunt eu mai vulnerabila cu atât ma îmbratiseaza el mai cu ardoare. Sunt epuizata de amorul lui bestial. Si totusi, zi de zi sunt în transa din momentul în care suna la poarta pâna când pleaca în sunet de claxoane. Am ajuns sa depind de el ca de un drog. Am descoperit placerile vinului dulce de Malaga si efectele lui. Ma domina ca un demon. Când încerc sa ma apar de el îmi suiera taios în urechi:
- Taci, esti femela mea. Îmi apartii. Esti viciul si pasiunea mea. Toata viata mi-am dorit o femela care sa-mi faca fata si sa ma incite ca si tine.

Ma devoreaza, ma contorsioneaza si mai apoi cadem epuizati. Nimeni sa nu faca ca mine daca nu vrea sa traiasca la maximum pasiunea. Seri de dans, cine romantice la lumina lumânarii, dansuri erotice, pielea lui alba, tatuajul de pe umeri, jucausele lui mângâieri de copil care nu vrea sa se maturizeze. Gelozia lui de neìnteles. Kilometri pe sosea cu mâinile înlantuite. Fericirea de pe chipul lui când ma duce în locuri necunoscute. Nu puteam sa cunosc eu un barbat de 39 de ani cu maturitatea unuia de 50? Nahhhh... Traiesc visul oricarei femei. Care nu si-ar dori ca iubitul sa-i cânte în urechi, pe malul marii?! Care femeie nu ar dori sa-si aiba dansatorul de streaptease la picioarele patului?! Seara de seara. Norocul meu este ca señor s-a obisnuit cu prezenta lui. Se cere în pat imediat ce schimba doua cuvinte si nu ne-ar fura nici o secunda în plus. Sefii care ma pregateau pentru romantica cina de ziua mea de nastere. Seful care îmi oferise plantuta lui de ficus ginseng... înca nu stiu cu ce scop, pentru ca el nu are nevoie de afrodisiatice. Unde ma prinde acolo ma dezbraca. Cât va dura?! Ma cearta când ma întristez ca nu-l voi avea alaturi peste ani si ani:
- Nu umbri clipele frumoase pe care le traim împreuna. Tu esti pasiunea mea. Acasa nici nu pot sa fac amor cu sotia mea, desi are un corp si un chip de copila de 25 de ani. Nu ma aprind si gata. O iubesc si totusi. Ea este rece si îi lipseste pasiunea. Iar eu nu functionez daca nu sunt dorit si incitat. Parca ea ar avea vârsta ta si invers.
- Nu sunt prea impetuoasa, dragul meu? Zilele trecute spuneau într-un program ca la pierderea kilogramelor creste libidoul. Nici numai stiu cum sa ma calmez.
- Nu... e perfect. E numai cum trebuie. Te-am lasat bolnavioara, draga mea?!

Ma întreaba dupa. În timp ce facem amor uita sa ma menajeze. Nici nu as vrea. Doar nu sunt proasta. Trebuie sa am parte de placutul lui supliciu. Atâta doar ca dupa ce-mi revin am o pofta de mâncare teribila si chiar daca încerc sa ma dau doar la furaje... tot mâncare se numeste.

Ieri s-au împlinit 10 luni de când suntem împreuna. Cu bune cu rele, au fost cele mai intense din viata mea. Sentimentele noastre sunt pe zi ce trece mai profunde. Trebuie sa facem si compromisuri dar asa este în orice relatie. Eu trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca la un moment dat se va termina. Îi caut defectele si analizez la rece comportamentul lui duplicitar cu intentia de a-i diminua puterea de seductie . Nu pot. Nu vreau. E destul sa-i vad zâmbetul de pusti smecher si ma topesc. Si apoi îmi saruta mâna cu atâta tandrete. Si buzele lui îmi sorb tot nectarul buzelor mele. Cum sa pot sa pun capat unei asemenea povesti de dragoste?! Îmi sunt un calvar orele departe de el.

În noaptea zilei mele de nastere îmi trimitea în primele minute dupa miezul noptii mesaj. Felicitari, cariñito,îti trimit un sarut dulce ... si la final :
Esti ca si vinul!
Eu... singura si ciufuta în vârful patului...:
- Asculta! Chiar si un vin tânar ca si tine se transforma în otet daca nu este bine îmbuteliat. Pupicii tai de departe nu-mi spun nimic, cariñito.
Raspuns: Bine. Ajung dimineata la prima ora sa ti-i dau pe viu. Cu gust de otet!
Raspuns la mine: Un simplu Te iubesc îmi pica mai bine!
Raspunsul lui, la care eu nu m-am mai sinchisit sa raspund:
- Stii ca te port în inima mea. Viata este facuta din momente triste dar la fel si din clipe foarte dulci. Aminteste-ti de ce este mai frumos si zâmbeste. Este viata însasi. Es tu mejor momento!

Mda. Ma irita sa-mi aduca aminte de vârsta mea. Dimineata l-am luat pe señor la întrebari si mi-a spus ca faptul ca m-a comparat cu vinul vechi...este o comparatie foarte de bun gust. La fel au spus si sefii. Dar eu l-am facut sa-mi plateasca scump impertinenta. Trei partide de amor pe ziua aceea. Bestial. Dupa prima...contra cronometru desi stiam ca ma astepta de minute bune sefa, eu am plecat în oras la plimbat sunci si holbat ochi prin magazine. Întors eu cu un babyroll... alb, numai dantelute. Musiu trecut pe la mine, lasat un aranjament floral, cu crini reali cu un biletel cu dulcegarii si dulciuri pe care sa le manânc (ca sa ma îngras) care cica sa-mi îndulceasca viata. Zâmbeste, este cel mai frumos moment al tau. Pupici C. Te iubesc mult.
Asa mai vii de acasa, îmi spusesem eu. Mesaj din partea mea, textul pe maghiara al unei melodii... ca sa-i fac în ciuda.

Trecute câteva minute era la poarta mea, jucaus, sa ma întrebe ce însemnau cuvintele. Tradus si primit eu din nou dulci mângâieri terminate cu o alta epuizanta sublima partida de amor, dincolo de limitele suportabile ale orgasmului. Pentru amândoi. Ritm cardiac accelerat, de am crezut amândoi ca lesinam la sfârsit. Plecat junele dupa ce i-am spus ca nu vreau sa ma scoata la restaurant ci prefer sa-mi gateasca el în seara aceea.

Am ramas ca vine la noua si jumatate. Stiam ca va întârzia pentru ca venea de la repetitiile din orasul vecin si niciodata nu este punctual. Sau vine prea devreme sau întârzie minute sau chiar ore în sir. Asta-mi trebuie mie?! . Am preparat eu cina, am pus masa. Dichisuri romantice primite de la sefi. Fata de masa, cupe, lumânari, ornamente. Sefii râdeau de mine si ma sfatuiau, cica. Seful... trebuia sa mergi la un restaurant select... Hm... eu stiam ce stiam. Nu aveam de ce sa pierd timp pretios pe la localuri. Avem timp de alea altadata când vine mai devreme.
Cam dupa o ora a aparut si el:
- Esti rapitoare, draga mea. Ai fost la coafor?
Mi-am pus rochita neagra, scurta, ciorapi negri, doar pe picior, sandale negre cu toc si lenjerie mov. Am mâncat, ne-am sorbit din priviri si din cupe cu rosu vin de Malaga. Mi-a mai dat un cadou. Un telefon mobil:
- Nu trebuia, dragul meu. M-ai rasfatat prea mult zilele acestea si apoi trebuia sa-l faci cadou fiicei tale.
- Îl pastrez pentru tine de ceva de timp. A pus mâna pe el fiica mea într-o zi dar i-am promis ca am sa i-l schimb si pe al ei mai încolo. Tu meriti mult mai mult decât atât. Nu-ti place? Vrei sa-ti cumpar altceva?
- Nu. Ai cheltuit si asa prea mult. Si apoi nu-mi convine sa stiu ca acasa ai frigiderul gol si tu-ti dai banii pe luxuri. Cu banii de pe flori, umpleai frigiderul.
- Viata trebuie traita si trebuie sa te bucuri de toate aceste momente deosebite. Daca nu te rasfeti nici macar în ocaziile speciale totul se reduce la rutina si cenusiu. Ma faci fericit, draga mea. Si apoi acasa nu le lipseste strictul necesar, niciodata.
Am dansat si iar s-a dat la mine.
- Un pic de mov. Hm... esti dulcea mea nebuna seducatoare.
Cine vorbeste? L-am tras dupa mine la etaj si ne-am iubit în semiîntunericul dormitorului. Ore. A plecat pe la doua noaptea. Nu înainte de a-mi pune în functiune telefonul. Cu jucausa si copilareasca fericire ca a reusit sa-mi faca de neuitat acea aniversare.

Da. Zilnic îmi spune aceiasi lucru, la despartire:
- Quien te manda?
Adica, latinii astia au atâta nevoie sa stie ca esti în puterea lor? Cine îti porunceste? Haha...
Pe moment îti las iluzia asta, dragul meu. Câstigata sunt eu. Cu cât te umfli tu mai tare în pene cu atât esti mai tandru si mai iubaret. Gaina asta batrâna te lasa fara vlaga dar si tu pe ea. Si ce este mai placut pe lumea asta decât amorul de buna calitate ?!
- Tu-mi poruncesti dragul meu. Tu...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario