jueves, 28 de abril de 2011

lasa-ma sa plâng



Cuánto vacío hay en esta habitación
tanta pasión colgada en la pared
cuánta dulzura diluyéndose en el tiempo
tantos otoños contigo y sin ti
Millones de hojas
cayendo en tu cuerpo
otoños de llanto
goteando en tu piel
iluminada y eterna
enfurecida y tranquila
sobre una alfombra de hierba
ibas volando dormida.
Un imposible silencio
enmudeciendo mi vida
con una lágrima tuya
y una lágrima mía.
Iluminada y eterna...
Con una estrella fugaz
te confundí la otra noche
y te pedí tres deseos
mientras duraba tu luz
déjame llorar.
Cuántas caricias perdidas en mi diván
cuánto reclamo a dios mismo que ya no estás
hago canciones de amor en tu memoria
y en todas vuelvo como siempre a la misma historia.
Millones de hojas...

Abia ce miorlaiam eu ascultând melodiile din dimineata asta. Începuta cu o cafea si terminata cu masa de prânz luata împreuna pentru a înlocui caloriile consumate între timp. Casa cufundata în liniste. Doar eu cu muzica si cu stupidele siroaie de lacrimi când iar era la poarta mea:
- Trebuia sa te vad. Nu plânge Giulita mia. Ne distrugem asa, amândoi. Mi-e frica sa nu-ti pronunt noaptea numele în somn.
- De ce-mi cânti melodii stupide daca nu vrei sa ma faci sa plâng?
- Nu vreau sa suferi din cauza ca te iubesc. Eu vreau sa fi fericita si nu trista.
Ma lua în brate si ma purta din bucatarie pâna în living. Ma puse în fotoliu si iar ma ridica, de asta data cu capul în jos, ca pe un sac aruncat pe umarul lui si începu sa se învârta cu mine prin camera. Ametisem si-i dadeam pumni în spate si pe unde apucam. Când în sfârsit m-a pus în fotoliu se învârtea casa cu mine:
- Nebunule... inghinalele sunt maltratate ca abia ce pot umbla, inima mi-o frângi mai lipseste sa ma faci sa vomit si sunt rezolvata pe ziua de astazi.
Parca-l interesa. Trebuia sa mai lase ceva în urma. Asa ca se apuca sa-mi cânte alte cântece. Le-am cautat pe youtube si m-a încântat cu vocea si chipul lui de înger. Eu, în genunchi, cu capul pierdut între bratele lui. Palmele lui cuprinzandu-mi chipul si sarutându-mi ochii si lacrimile.
- Me amas?
- Dia por dia te quiero màs y màs. Creces en mi, Giulita mia.
- Nu vreau sa te iubesc.
- No me amès... no me amès... îmi cânta melodia lui Marc Anthony si Jennifer Lopez.
- Hai sa-ti mai pun o melodie de acelasi cântaret. Suflete pereche, care s-au cautat în timp. Ai sa întelegi despre ce-ti vorbesc. Hai sa vezi si clipul acesta...



Y me quede soñando
con la ilusion a cuestas
con la esperanza guardada
en el bolsillo roto de un pantalon
en el baul sin fondo de mis decepciones
aletargado en el tiempo
obsesionado con verte
se enrojecieron mis ojos
se marchitaba mi mente
sera
que aun no se llenaba la luna
sera
que el tiempo fue menguando nuestras ganas
sera ,sera ,sera ,sera la luna
sera ,sera ,sera ,seran las ganas sera
y me quede en suspenso
con una historia breve
en los niveles mas bajos
de mis latidos del corazon
entre lo inverosìmil de mis frustraciones
aletargado en el tiempo
obsesionado con verte
se enrojecieron mis ojos
se marchitaba mi mente
sera
que aun no se llenaba la luna
sera
que el tiempo fue menguando nuestras ganas
sera ,sera ,sera ,sera la luna
sera, sera ,seran las ganas, sera ...

Trebuia sa plece. Acasa îl asteptau fetitele. Facuse în sfârsit prima vânzare în calitate de agent comercial. Trecuse doar ca sa ma întrebe daca are sa-mi lipseasca la noapte? La poarta mi-a mai cântat din nou dèjame llorar... Nu l-as fi lasat sa plece, nu ar fi plecat. Exista iubire în aceasta stupida întâmplare din viata mea?! Si dupa ce?!
Ma întreba el cum va fi când nu-l voi mai iubi? Ma vei urî? Ma întreb eu cum va fi când el nu ma va mai iubi?
I-am raspuns:
- Am sa pictez. Am sa evit sa ascult muzica latina. Am sa sterg de pe harta Colombia. Am sa dansez pe orice numai pe muzica voastra nu. Nu am sa mai privesc marea unde ne-am plimbat împreuna. Nu am sa mai gatesc pentru nici un barbat pentru ca sa nu vad chipul tau gingas în fata ochilor mei. Nu am sa mai port desuuri sexy, nu am sa-mi mai pun ciorapi negri fara jartiere. Nu am sa-mi mai torturez sufletul. Nu am sa mai fiu geloasa. Nu am sa mai visez. Cred ca voi gasi echilibrul si pacea sufleteasca. Nu am sa mai tresar la abia perceptibilul sunet al soneriei de la poarta. Nu am sa am iluzia pietricelor aruncate în fereastra mea la ceas de noapte. Nu am sa iau somnifere pentru ca sa-mi para noaptea mai suportabila departe de tine. Nu am sa te urmaresc trimitându-mi sarutari din masina si nu am sa ascult insistentele claxoane pâna în departare

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario