miércoles, 27 de abril de 2011

Padure...




urmatoarele pe lista de prioritati. Abia ce mi-am primit înapoi laptopul. Culori si pensule mi-am mai cumparat eu ieri dar nu am avut cum picta fara sa am în fata tutorialul. Sper sa pot astazi continua acuarela de duminica. Acum ...fierb macaroane si am sa insist cu señor sa manânce ceva. Nu ca ar fi bonav. Ieri mânca cu doua mâini. Într-una avea o banana si în cealalta o bucata de prajitura, Tarta de Santiago, un pastel cu migdale, adus de sefa de prin cele parti ale Galiciei. Lenea este mare. Deci... disfrutati de aceasta tehnica usoara si relaxanta. Eu...la bucatarie, mai apoi de terminat pantalonii pentru Mira. Señor...sforaie. Ce bucurie pe capul meu. Marta cu creioanele ei colorate. Eu, cu gândul la june. Ieri nu m-a lasat sa ma fàtai prin oras. A preferat sa ma duca pe unde aveam eu treaba si sa ma astepte, numai ca sa nu ma lase sa hoinaresc. Blugii mei erau decent de largi, tricoul, fara decolteu, pantofii fara toc si totusi ... :
- Sunt femei frumoase, perfecte. La alea nu te prea uiti. Sunt femei atragatoare, care au acel ceva care te fascineaza si le privesti. Asa esti tu, Giulita mia.
... Ma simteam bine în pielea mea si radiam ce-i drept. Chiar sa-l deranjeze?!

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario