miércoles, 20 de abril de 2011

Pierdut apus de soare








4 comentarios:

  1. ba e castigat... ca l-ai prins, cu frumusetea ta alaturi...

    te-ai tuns, sau ti-ai prins parul?
    esti frumoasa oricum!

    ResponderEliminar
  2. e doar prins. Parul meu este cam rebel si nu-mi prea plac cârliontii cu care ma trezesc de dimineata. Pupat la tine frumusete.

    ResponderEliminar
  3. Pai cu asa poze mortale, puteai sa te înscrii la "Miercurea fara cuvinte"!
    Arati foarte bine! se vede ca ziua ti-a priit.
    Acum fugi la TV, ca joaca Barcelona cu Madrid :))
    Te pup

    ResponderEliminar
  4. draga mea Carmen, nu vreau sa fiu în vizorul nimanui de aceea nici nu prea las comentarii (numai la tine si asta rar, desi citesc toate postarile tale).
    Sunt cu ochii la ecranul Tv-ului si cu sufletul alaturi de Barça. Fug sa-mi caut fularul. Din pacate nu sunt sefii mei acasa pentru ca sa pot sa ma duelez cu seful care este fan Madrid.
    Fotografiile sunt facute în urma cu o saptamâna cel putin, dar eu am ramas cu sufletul acolo pe faleza. Ai sa întelegi de ce.

    ResponderEliminar