domingo, 3 de abril de 2011

Mai blond ...

Împlinesc mâine 49 de ani. Trebuia sa-mi fac cadou o vizita la coafor. Ma simt interesant de bine în pielea mea. Este o stare de imbecilitate indusa de lene. Nu ma simt o pustioaica tâmpa. Experienta de viata m-a ajutat sa pot privi detasat. Nu cred în nimeni si nu ma mai învinovatesc de nimic. Totul este ipocrizie ieftina în jurul meu si în interiorul meu. Nu poti sa-i spui pe nume pentru ca sa nu ofensezi prea sensibile vanitati. Ma uit în oglinda si-mi spun: ai ajuns cu un pas mai aproape de sfârsitul drumului. Nu ramân multe dupa tine. Nu vei lua nimic cu tine, pentru ca nu ai nimic.

Ma prostesc în fata camerei foto. As râde...dar nu am cu cine sau de cine.
Bilantul unei zile încetosate: prânz copios în compania copiilor mei, cadou de la sefa, peste asteptari... doua inele ( safire, smaralde, briliante... turmalina) si... urmeaza un parfum... pentru ca astazi la prânz au întrebat-o la restaurant cum se numeste parfmul ei...asa ca si mie trebuie sa-mi daruiasca mâine unul)... povesti timp de aproape 3 ore cu fratele si cumnatica mea, povesti cu TINE si ceva mai multe toane decât de obicei de ale lui señor. Per ansamblu tutto va bene. Cosi, cautam noi un film, casa s-a linistit, personajele s-au cuibarit în patuturile lor si eu va trebui sa rezist tentatiei tortului din frigider (pe care între timp l-am înjumatatit cu sefa, asta ca sa se mai îngrase si ea un kg nu numai eu. Nici astazi nu pot sa fiu mai buna la inima?! Se pare ca dracusorii din mine stau vesnic la pânda si nu ma lasa sa inspir frumusete si bunatate. Dar nici ea nu a fost cu mila la mine si m-a facut sa ma trezesc duminica dimineata pentru jogging, bata-l cucu de jogging) Acum... eu ti-am promis ca daca ma superi destul... am sa ma las de fumat. Deci, fa-ti datoria, fa-ma cu ou si cu otet si ameninta-ma cu chinurile infernului, numa sa nu-mi doresti sa ajung baba batrâna, pacoste pe capul norei mele. Zau... mai bine mai lasa în pace sa fumez si sa mor tânara si nelinistita. Poti macar sa-ti imaginezi ce pacoste de baba as fi?!

11 comentarios:

  1. Excelent! o culoare mortala! îti sta foarte bine! Ai facut o alegere potrivita! Si cu sarafanul acela... Giulia, arati ca o liceanca! Pupici :)

    ResponderEliminar
  2. multumesc Carmen. Chiar ma simt bine cu sarafanul asta negru. Culoarea..este cea pe care am folosit-o cel mai mult..dar uneori este greu de ajuns la ea. Sincer nu ma asteptam sa-mi iasa asa de bine. Te pup, cea mai frumoasa si mai înteleapta blonda pe care o cunosc.

    ResponderEliminar
  3. Anonima mea dulce... mâine împlinesc 49 de ANI... nu ma simt batrâna deloc. Pot fi chiar dulce... daca nu ma uit la ridurile de pe gât. Te puuuup!

    ResponderEliminar
  4. Noa serbus.

    LA MULŢI ANI GIULIA !

    Bătrână nu te vei simţi nici peste 20 de ani. Bătrân este doar cel care vrea să fie bătrân şi stă toată ziua în vârful patului spunând că nu poate merge pentru că-i bătrân.
    Poftim la o plimbare virtuală prin Bălgradul de azi. Nu ai mai fost demult. Mulţumesc.

    ResponderEliminar
  5. fata draga, sa fii sanatoasa, fericita, bogata si iubita.
    sa primesti mult... ca mult iubesti...
    Dumnezeu te iubeste mult, si o gramada de oameni te iubesc si ei, fiecare dupa puterile lui...
    la multi ani!
    arati minunat!

    ResponderEliminar
  6. Areti superb!!!si ia aminte:batran e dracu!asa zicea mama mea,dumnezeu s-o ierte,si avea 94 de ani.
    Sa ai sanatate si bucurii!

    ResponderEliminar
  7. Noa serbus draga, abbibal... multumesc de urari ca tare biñe mi-au cazut. Fost-am în vizita la tine si chiar ti-as fi lasat o salutare, da nu m-o lasat netul sau fereastra ta de comentarii. Fain te-ai distrat pe malul Muresului azi. Te salut, no drag hoinar!

    ResponderEliminar
  8. Ajnanina... multumesc, scumpa si draga mea veche prietena. Uneori îmi spun ca as putea iubi mai mult, mai multi, mai bine. As astepta mai mult, mai bine. Dar... sunt frumoasa, sunt fericita si zau nu stiu de ce am aceasta stare. Bogatii... ceva într-o cutiuta, azi doua inele în plus, de la sefa, flori, prajituri si multi pupici de la copii. Urari de la cei mai dragi prieteni. Ce vreau mai mult?! Te puuuup!

    ResponderEliminar
  9. Ema, înteleapta mea- multumesc , multumesc. Batrâna ? Io?! Ma învârt cu sefa în brate si nici nu o simt. Stia mama ta, scumpa de ea ce stia! Odihneasca-se în pace! Arat cum trebuie sa arate o femeie, care nu prea a aratat cum trebuie multi , multi ani. Nu am sa ma cântaresc zilele ce vin( si nici nu voi mai da la nimeni din uriasul tort tiramisu pe care mi l-a facut nora mea- sefa s-a crucit, dar i-am spus ca NOI suntem asa. Portiile mici sunt pentru stravezii de pe aici). Deci, multam de urari si zau... te-as fi servit cu alese bunatati daca ai fi fost prin preajma.

    ResponderEliminar
  10. La Multi Ani, Giulia!
    Sa fii sanatoasa si fericita si iubita!!

    ResponderEliminar