sábado, 30 de abril de 2011

alte tutoriale de studiat



3 comentarios:

  1. spor!

    uite si ceva foarte simplu, nu stiu daca ti-ar placea...
    http://www.youtube.com/watch?v=hyi-Y2ATjoA

    o seara frumoasa!

    ResponderEliminar
  2. o fi fost telepatie la mijloc, draga mea. Tu erai în vizita la mine, eu, fumam si ma desfatam cu ultimele raze ale soarelui gândindu-ma la tine.
    Vizionat eu linkul tau si mi-a placut. Am si eu foarte multe de acel tip coborâte, dar înca nu m-am decis sa pictez flori. Interesanta, usoara tehnica, nu-i asa?! Atâta doar ca nu sunt în etapa de flori.
    Ma gândeam eu, asa de toanta, stànd cu un vermouth ieftin în fata (cu 75 % suc de lamâie si 6 cuburi de gheata la un pahar de 300 ml) ca ar trebui sa dau un anunt : caut prietena single,FERICITA. Sa-mi dea si mie cheia reusitei. Buzele-mi sunt înclestate de atàta tacere, auzul îmi este bombardat cu aceleasi stupide emisiuni de sfârsit de saptamâna difuzate la radio.
    Pupat la tine, superbo!!! Hai... am sa ma înviorez peste câteva minute când am sa-l privesc.

    ResponderEliminar
  3. florile alea nu sunt grozave, dar m-a atras tehnica, mi s-a parut foarte usoara.

    poti gasi prietena single, fericita. trebuie doar sa ai tu o perioada de fericire atunci cand o cauti.
    uite primele fraze de aici...
    http://www.youtube.com/watch?v=6rJICXJ7Q40&feature=related

    doar ca fericirea nu e vesnica.
    eu sunt fericita sa am o prietena fericita...
    pe care am cunoscut-o intr-o perioada in are eram fericita si eu..
    are si ea perioadele ei temporare de nefericire... pe care i le respect..

    ResponderEliminar