domingo, 24 de abril de 2011

Ne este lene la amândoi, trei, chiar patru daca-l punem la socoteala si pe señor Tomas

Un motan nesimtit. M-a trezit de dimineata sa-l las sa plece la pisicutele din cartier. Se pare ca erau plecate dragutele de ele pentru ca a revenit în câteva minute si s-a lungit, când prin casa, când pe afara.



Una din fucsii si muscatele de anul trecut.


Gardenia mea se pare ca-si revine, dar numai pentru ca sta cufundat în apa.
Iaomiei i-a luat mai mult timp sa se adapteze solului de proasta calitate. Asta este una din cele doua. Nora mea are obiceiul sa-mi înjumatateasca plantele cumparate. La fel si sefa si eu ramân cu ce apuc.

Petunii, nu surfinia. Sa vedem cum va iesi.

Am platit 30 de rasaduri si am ajuns acasa doar cu 20. E prea departe sa merg sa le revendic pe celelalte platite. Si culmea am uitat sa-mi cumpar ardei iuti.
Ceapa verde, din arpagic anul acesta. Sper sa nu vina pe la mine prietenii si sa le dijmuiasca.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario