jueves, 14 de abril de 2011

La naiba cu trezitul devreme pentru ca sa-ti dai afara plamânii de dragul altcuiva

Nu am de gând sa-mi asum înca obligatiile de fiecare dimineata. Nu fac concesii astazi nimanui. M-am trezit la 7 ca sa ma fac ca alerg de dragul sefei care e apucata de mania sportului în vederea regasirii tineretii pierdute si am terminat cu plimbare labartata, dormita. Nici macar soarele nu a vrut sa ma mângâie cu câteva raze de bun gasit. Nu pare sa dea semne de vreme buna astazi. Poate e mai bine asa. Poate voi avea chef de cusut. Poate voi dormi pentru ca acum înca mi-e somn. De ce trebuie eu sa ma execut la toate dorintele celor din jur.? Marta râde isteric în baie. Señor tace, cu urechile la pânda ca sa prinda miscarile casei. Pisoiul a disparut dupa ce toata noaptea m-a lins pe nas si pe frunte, nesimtitul, nelasându-ma sa dorm. Nu ar putea doar sa se cuibareasca lânga mine si sa ma lase sa dorm.? De povestile junelui m-am cam plictisit. Te plictisesti chiar si de trubadurul care-ti cânta la ureche pentru ca ajungi la concluzia ca valoreaza destul de putin în rest. Perechile ar trebui sa se sprijine, asa se spune. Visele unuia trebuie sa fie realiste. Poate doar ce nu cred eu în vise târzii si irealizabile. Poate doar ce cred ca fiecare trebuie sa valoreze cu luciditate situatia disperata în care se regaseste si sa traiasca cu picioarele pe pamânt. Eu numai visez si numai cred în himere. Viata mi-a oferit destule susprize placute si nu am curajul sa cer mai mult. Marea este singura care nu are cum sa ma dezamageasca. Nimicnicia oamenilor este mai presus de puterea mea de întelegere. Am un gust amar numai gândindu-ma la apropiata vizita a celeilalte fiice a lui señor. Meschina si rautacioasa pâna în pânzele albe. Mai multa cred ca nu puteau pune în sânul unei familii. Noroc ca nu vine si sotul, pentru ca-si pedepseste parintii cu neprezenta de mai bine de doi ani. Bine de mine pentru ca altfel nu ar înceta sa insulte pe toti si pe toate popoarele, inclusiv pe a lui.
Frecat eu ieri la geamuri si pereti în casa sefei. Facut plaja cu si fara ea, înotat ceva si facut chiar si câteva abdominale cu picioarele catarate pe marginea piscinei. Apa, rece ca naiba, dar te obisnuiesti. Mai apoi certat cu señor care refuza sa manânce. Plecat la San Carles în compania lui musiu la dentist. Si gura nu-i mai tacea lui june. Ma bombarda cu ultimele informatii din lumea stiintei. Vizionase documentarele pe care i le coborâsem cu teoriile lui Stephen Hawking. Omul când nu are de lucru se documenteaza si apoi ma bombardeaza cu teoria gaurii negre si a generatorului de particule. Sincer, momentan nu ma intereseaza teoria crearii Universului. Când stiu ca am atâtea de facut prin casa nu ma pot concentra. Astept sa plece Marta. Apoi am sa ma ocup de señor. Mai apoi voi da o raita cu sefa prin oras. Cu trebusoare. Lizzie m-a chemat cu ea la târg dar parca griul de afara nu ma îmbie sa mai stric bani pe toale.
Mi-am umplut gradina de rasaduri. Mai putine decât anul trecut. Petunii si muscate, fucsii si alte flori. Ba a trebuit sa le plantez si pe ale lui sefa pentru ca unghiile mele nu sunt date cu gel. Adorm în fotoliu si as vrea sa nu ma mai trezesc nicicând, daca s-ar putea.

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario