viernes, 7 de enero de 2011

Tocmai bunatatea ta îmi face rau

As pune fotografiile cu tine. Ma uit la ele. La privirea ta. Sunt obosita de munca. Frecat casa sefei fara casti pe urechi. Nu am avut decât cuvintele tale în urechi si privirea ta de aseara. Si tandra ta îmbratisare. Îmi faci rau dragul meu. Cu bunatatea ta. Merg mai departe la muncile casei noastre. De inventat ceva pe gustul lui señor. De pus serios pe cusut. Deja mi s-au anuntat mai multi clienti. si fetele pe care le-am amânat o saptamâna. Sarbatorile m-au scos din ritm. Ieri am hibernat. Casti pe urechi si plimbat în virtual. Toata ziua la lumina unei amàrâte veioze în living. As fi putut sa ies si sa uit de toti. As fi putut urca la mansarda sa fac sport. Nu m-am putut desprinde însa de chipul tau. La fel si azi de dimineata. Pâna când mi-am tras câteva palmi si doua suturi în dos. Ma trag acum de guler, afara din comodul meu fotoliu în care m-am asezat pret de o tigara si o cafea rece, îmi pun alte casti si alta muzica. Nu am sa te aud probabil nici astazi sunând la poarta. Linistea este atât de apasatoare dragul meu. Nu pot deranja sforaitul lui señor cu decibeli. Iar eu nu pot doar cu vocile din capul meu.

I'm sick and tired
Of always being sick and tired...

0 comentarii:



:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-}
:)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Publicar un comentario